Jos ostat kaupasta vaikkapa kaksi pakettia jauhelihaa ja kassahenkilö veloittaa vain yhdestä, mitä teet?
Jos siis itse huomaat samantien, että kassahenkilö ei laskuta kaikista tuotteista, huomautatko asiasta vai laitatko jauhelihapaketit kassiin ja häivyt vähin äänin?
Kommentit (26)
Huomaisin tämän vasta kotona ja en tämän vuoksi lähtisi asiasta kaupalle ilmoittelemaan. Katson kuitit aina vasta kotona.
Öö miten mä voin ostaa 2 jos maksan vain yhdestä, silloinhan ostaisin yhden ja varastaisin yhden, jos poistun kaupasta molempien pakettien kanssa....
Vierailija kirjoitti:
Maksaminen on täysin vapaaehtoista...
Kerran kaupassa oli kova ryysis, mun edellä oli mies ostoskärryt täynnä ruokaa ja kärryjen alatasolla oli laatikko olutta.
Kassa ei huomannut olutlaatikkoa eikä asiakas siitä mitään maininnut. Joko unohti tai halusi varastaa. Itse en viitsinyt puuttua asiaan. Mutta asiakas paineli ostoskärryjen kanssa parkkipaikalle asti.
Tälläinen henkilö oli mun takana jonossa ja sanoin kassalle että tiedoksi että tuolla seuraavalla asiakkaalla on keissi kaljaa tuolla alhaalla piilossa. Kassa varmasti kysi sen perään ja seuraava sai sen maksaa :D
Oli ilmeisesti tarjouksessa 2 yhden hinnalla tai ilta ale puoleen hintaan.
Tarkistan sähköisen kuitin vasta kotona, eipä viitsi asioikseen lähteä asiasta mainitsemaan. Sen verran kovat katteet Ääs-ryhmällä, että ei tunnu heillä missään.
Kaksi kertaa tänä vuonna ovat ottaneet 6- päkistä olutta kahdesti maksun vaikka ostin vain yhden, pistin netissä palautetta mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan mitään. Mutta tasoissa ollaan, kaksi kertaa ovat veloittaneet vain yhdestä tölkistä 6-päkin sijaan ja kerran eivät veloittaneet mitään : )
Ostaisin säästyneillä rahoilla kaljaa.