Tunnetko ketään vasemmistoa äänestävää hyvätuloista? Vähintään 5000 €/kk
Kommentit (50)
Aviomieheni, 5000-10000 €/kk tienaava yrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Aviomieheni, 5000-10000 €/kk tienaava yrittäjä.
Mitäpä mies yrittää? Pyörittääkö jtn mielenterevysappifirmaa, joka saa tuottonsa verovaroista?
Useitakin. Ollaan niitä mitä lie dosentteja.
Vierailija kirjoitti:
Useitakin. Ollaan niitä mitä lie dosentteja.
Kuormastasyöjiä? Ymmärrän! Eihän kukaan palkkaansa vastaan äänestä!
Hyvä ystäväni tienaa vähintään 7000 kuussa ja ajattelee vasemmistolaisesti. En tosin tiedä että mitä puoluetta äänestää, muuta kun että ei ainakaan kokoomusta.
Tunnen useitakin. Itse tienaan puolet tuosta tosin.
Kyllä.
Moni kuntapäättäjä äänestää vasemmistoa. Hehän ovat tottuneet käymään muiden taskuilla jo työn puolesta.
Julkisuudesta aika montakin.
Miten niin? Kuvittelitko ettei hyvätuloinen voi olla vasemmalle kallellaan vai?
Tiedän todella monia. Itseni mukaan lukien. Taasen tuntemistani/tietämistäni työttömistä ja/tai päihdeongelmaisista elämämkalluista 90% on persuja, ja tuo 10% suvun vahvan perinteen mukaisesti vassareita.
Innokkain tuntemani vassari on sähköinssi ja yrittäjä, varsin hyvin toimeentuleva mies. Sitten on useita sairaanhoitajia jotka ei vieläkään ole antaneet anteeksi kiky-kikkailua ja tuolloin tehtyä JO ANSAITTUJEN LOMARAHOJEN VARASTAMISTA hoitajilta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystäväni tienaa vähintään 7000 kuussa ja ajattelee vasemmistolaisesti. En tosin tiedä että mitä puoluetta äänestää, muuta kun että ei ainakaan kokoomusta.
Kokoomus ajaa isorahan etuja. Sitä ei tulisi pikkuyrittäjien, siis alle satojenmiljoonien yrittäjien äänestää. Persut on pienen yrittäjän asialla edes hieman hän maan puolueista
Tunnen yhden IT-asiantuntijan. On itse kertonut, että ketä äänestää.
Yksittäisiä friikkejä, omat tuttuni äänestävät kaikki kokoomusta. t. Menestyjä
Tunnen. Aino-Kaisa Pekosen ja sen koko suvun.
Mutta en paljon kehu sillä tuttavuudella, päinvastoin. Sukuun naitu.
Minä. IT-alalla en ole harvinaisuus, väitän että nörttejä yhdistää jonkinlainen humanismi ja arvot. Minulle on tärkeää pitää heikkomista huolta, mielestäni Suomen pitäisi myös tukea pienyrittäjyyttä huomattavasti nykyistä enemmän, Vasemmistoliitto on ainoa puolue, joka ajaa pienyrittäjien asiaa.
IT-alalla äärilaidan insinöörit voivat olla myös todella oikeistolaisia, konservatiiveja ja jäykkiä, tähän liittyy myös sovinismia sun muuta. Väitän, että oppilaitoksella on yhteys konservatiivisten arvojen yleisyyteen.
Haha! Siellä puoluetoimisto heti aamusta käyttämässä hallituskohua hyväkseen.... Aika hyvä yritys nostaa vassareiden profiilia, haha, ikäänkuin oikeasti kukaan hyvätuloinen teitä äänestäisi!
Silti hyvästä ideasta 3/5.
Minä ja mieheni.