Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa voisin varoittaa muita exästäni

Vierailija
18.12.2025 |

Oli väkivaltainen ja hyväksikäyttäjä. Huomasin, että on eräässä sovelluksessa taas hakemassa seuraa. Sielläkin valehtelee olevansa rento luonteeltaan ja valehteleepa ikänsäkin - varmaan, koska ajattelee nuorempien olevan manipuloitavissa helpommin. Haluaisin huutaa joka kerrostalon katolta tästä antisankarista. Oikeuteenkin sen vein, mutta haluaisin nimenomaan varoittaa naisia pysymään kaukana.

Olkaa varovaisia, kuka tahansa teistä voi saada ongelman itsellenne, jos seuraa haette sovellusten kautta. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa niitä muualtakin :)

Jokainen pers/häiriöinen on jatkanut matkaa kun olen ilmoittanut, että rakkaus ja raha eivät ole synonyymejä. Ei ole tarvinnut hyväksikäyttäjiä katsella.

Eikä, saa muualtakin?! Monet niitä sieltä deittisovelluksista kuitenkin löytää, varsinkin nuoremmat. En oleta nyt, että 8 - kymppiset käyttää välttämättä näitä sovelluksia enää, löytävät seuraa vanhustenkeskuksista. Mutta nuoret on vaarassa, tässäkin tapauksessa, kun yksi hirviö valehtelee ikänsä 10 vuotta alaspäin. Ensimmäisellä tapaamisellakin voi tapahtua vaikka mitä. Se minua tässä huolestuttaa, vaikka kyllä väkivaltaisen ihmisen voi nähdä vaikka työpaikalla. Hyvin osaavat piilottaa taipumuksensa. 

Vierailija
2/7 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset voi elää ilman jänniksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset voi elää ilman jänniksiä.

Yleensä ne, jotka erikseen mainitsevat olevansa kilttejä, eivät sitä ole. Kuten jo aloituksessa kirjasin. Tämä on jo todettu moneen kertaan. Yleensä piilonarsistiset narisevat siihen malliin, että kukaan nainen ei meinaa huolia, koska olen niin kiltti ja epäjännä. Normaalit ihmiset eivät puhukaan sellaiseen tyyliin, ei ole tarvetta todistella itseään.

Olen empaattinen sille, että miehet ja naiset eivät nykyään kohtaa ja muodosta parisuhteita - siis ne, jotka parisuhteita toivovat. Mutta kehotan minäkin naisia varomaan miehiä, jotka sanovat "Ei naiset voi elää ilman jänniksiä", koska se kuulostaa siltä, että niin sanova mies yrittää erikseen vakuuttaa muita kiltteydestään, eikä tavallisen miehen tarvitse mielestäni vakuutella toisia erikseen siitä, että ei aio lyödä esimerkiksi. Sen pitäisi olla itsestäänselvyys. En minäkään kulje tuolla ulkona selittelemässä, että en ole vaikkapa pyromaani. Miksi niin tekisin, koska ei ole koskaan ollut sellaisia aikeita? 

Vierailija
4/7 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sitten kotiin takaisin hakattavaksi.

Vierailija
5/7 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen ihmisen pitää saada itse kompuroida omat sotkunsa. Päästä irti eksästä. Et voi koko maailmaa alkaa suojelemaan ja vahtimaan.

Eri asia tietysti, jos eksäsi nappaa sellaisen joka on alaikäinen, vammainen tmv.

Päästä irti ja elä hyvää elämää.

Vierailija
6/7 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio vastailla enää, mutta pelkään vaan jatkuvasti sitä, kuka tämän entisen miesystäväni voi saada riesakseen, varsinkin jos se on joku nuorempi nainen. Kuitenkin nuoret ovat haavoittuvampia. Kyseessä on väkivaltainen Ihminen, enkä haluaisi, että kukaan ainakaan henkeään menettäisi. Teilläkin lukijoilla voi olla nuoria aikuisia tyttäriä. En voi nimeä ja kuvaa, enkä paikkakuntaa laittaa näytille. Jos voisin, sen tekisin. Mutta muistakaa varoitella etenkin näitä nuoria naisia, jos käyttävät sovelluksia, että näissä on helppo kenen tahansa valehdella. Kannattaa tutustua kaikessa rauhassa, välttää kaikkia sitoumuksia ennen kuin tuntee toisen täysin, tavata yleisellä paikalla, pyytää vaikka todisteet iästä, tarkistaa rikosrekisteriotteet, kysyä paljastavia kysymyksiä, kuten miten edellinen parisuhde päättyi, mitä mieltä on edellisistä kumppaneista, millaisissa väleissä on heidän kanssaan, mitä olisi itse tehnyt toisin edellisissä suhteissa, mitä itse teki väärin mielestään jne. 

Vierailija
7/7 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostan naisia, jotka haluavat varoittaa väkivaltaisesta exästä. Mistä tunnistaisin exäsi? Millaisesta käytöksestä esim. ensi treffeillä? Onko kouluja käynyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme