Miesten viestittelytyylit!!!!!!!!!!!!! Onko reilua
Että mies lopettaa viestittelyn kesken kaiken? Esim.
Mies aloittaa: oon tänään kallen kanssa
Nainen vastaa: mitä teette
Mies vastaa: saunotaan
Nainen vastaa: onpa mukava, pääset testaamaan kallen uutta saunaa
Mies ei enää vastaa mitään, vaikka lukee.
Kommentit (67)
kuulostaa jonkun pienen lapsen ja äidin väliseltä keskustelulta.
Kenen velvollisuus laittaa viimeinen viesti vai jatkuuko se loputtomiin niinpä joopa kyllä kulta pusuemoji sydän hehheh
Raskasta tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuohon mitään tarvikaan vastata.
No tuota... Eihän tuohon toki tarvi vastata, mutta vastaavassa tilanteessa olisin lähettänyt tyttikselleni viestin, että "Mieluummin saunoisin sun kanssa", minkä jälkeen olisin jäänyt odottamaan innokkaana vastausta. 😍
M27
No AP:n mies ei ehkä ole simppi.
Ei kai tuohon tarvitse vastata enää mitään. Ihme odotuksia joillakin, kerjää vain vaikeuksia, jos olettaa, että kaikkiin viesteihin tulee aina joku kuittaus
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa jonkun pienen lapsen ja äidin väliseltä keskustelulta.
Miten niin?
Minä näköjään viestittelen kuin mies, koska en vastaisi tuohon ap:n viestiin mitään. Tuo on hyvin luonteva viestittelyn päätös, johon ei ole tarve reagoida mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä näköjään viestittelen kuin mies, koska en vastaisi tuohon ap:n viestiin mitään. Tuo on hyvin luonteva viestittelyn päätös, johon ei ole tarve reagoida mitenkään.
Miten niin??
Naisethan niitä ovat juuri joille Pitää usein sanoa että jutun jatkumo vaatii molempien aloitteellisuutta
Vierailija kirjoitti:
Onpas sulla siellä harvinaisen puhelias yksilö. :)
Saatan kysyä mieheltä samaa, että mitäs tänään.. saan vastauksen joskus vartista kolmeen tuntiin välillä. "ei kummosia!" Vastaan ok, nähdäänkö.
Sitten odotellaan, että nähdäänkö vai ei. Yleensä kyllä, mutta ei se mulle mitään vastaa. Ilmestyy vaan oven taakse jossain vaiheessa iltaa.
En jaksaisi tuollaista. Blokkaisin suoraan, ovelle jos ilmestyisi niin kysyisin hämmentyneenä, että kuka sinä olet, en minä tuollaista henkilöä muista.
Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta on epäkohteliasta räplätä kännykkää, kun viettää aikaa jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta on epäkohteliasta räplätä kännykkää, kun viettää aikaa jonkun kanssa.
Juu. Tosiaan se, että kuittaa vikan viestin vaikka emojilla, tosiaan tarkoittaa sitä, että on puhelin kädessä koko illan.
Onneksi päästiin asian ytimeen.
Mies aloitti keskustelun, niin hän myös lopettaa sen. Eihän loputtomaati voi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Mies meni sinne saunaan jo. Ei sinne voi puhelinta viedä. Usein jonku tinder mätsin kanssa sama tilanne. Kyllä se juttu jatkuu siitä vielä. Ja jos on hiljaisuutta nii miksi usein naiselle pitää muistuttaa että jutun jatkumo vaatii molempien panosta. Todella usein jää täysin miehen vastuulle olla kokoajan aloitteellinen.
Niin, eli kerrot olevasi aloitteellinen kun sinua kiinnostaa riittävästi :D Juuri siksi antaisin vaan olla, jos toinen vastailee laiskasti, tuntien viiveillä ja välillä ei ollenkaan.
No jopas oli ongelma..Tulee mieleen, että aapeen kanssa pitäisi viestitellä loputtomiin. Kumpi on se, joka kirjoittaa viimeisen viestin? Missä kohden saa lopettaa kommentoimisen, ettei aapee loukkaannu?
Mieshän luki viestin, miksi siihen pitäisi vielä vastata vaikka "niin"? Toinen on viettämässä iltaa ja puoliso häiriköi viesteillään. On todella ärsyttävää, kun vietään iltaa jonkun kanssa, ja toinen roikkuu puhelimessa koko ajan viestittämässä. Kyllä siinä tulee tunne, että olisi pysynyt kotona, jos keskustelee vain sen kotona olevan kanssa.
Jos kummankin pitää aina vastata toisen viestiin niin se viestittelyhän ei lopu koskaan. Jomman kumman pitää siis päättää että nyt on sanottu kaikki tarpeellinen.
Mikä?????????????!!!!!!?????