Lyhyesti ja ytimekkäästi:
Miesystävä aiheuttaa vähän väliä jotain paskaa, vaikka sanoo haluavansa vakaan suhteen. Nyt hän on blokannut numeroni + WA:n ilmeisesti siksi, etten vastannut puhelimeen. En vastannut siksi, että hänestä ei saanut mitään reaktioita irti ja olen aivan kurkkuani myöten täynnä sitä toistuvaa hiljaisuutta puhelimessa. Aina saa arvuutella, että kuuleeko hän, onko hän nukahtanut, onko hän ylipäätään edes puhelimessa. Ihan v##un raivostuttavaa. Meillä on kyllä monesti puheluja, joiden aikana teemme omia juttujamme ja linja on vain auki, tavallaan pitämässä seuraa. Se on ihan okei. Se mikä EI ole okei, on se, etten saa kysymyksiin vastauksia enkä reaktioita puheeseen 🤬 Pari kertaa yön aikana lopetin puhelun kylmästi, kun en jaksanut tehdä itsestäni enää pelleä. Mies soitti perään muutamia kertoja, mutten vaivautunut enää vastaamaan. En myöskään jaksanut yrittää kommunikoida koko päivänä mitään, koska olin niin v##tuuntunut yöllisestä. Nyt hän vissiin odottaa jotain dramaattista reaktiota tuohon blokkaukseen, luulen. Olen kuitenkin todella kyllästynyt tuohon epävakauteen.
Kommentit (5)
Mitä annettavaa sinulla on tuohon suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on tuohon suhteeseen?
Kysymyksesi on outo. Miesystäväni on blokannut minut, en minä häntä. Aiemmin joo, nyt en. Joten mikä on kysymyksesi pointti?
Up