Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olen läpällä venytellyt tän viikon firman kahvihuoneessa silmiä
17.12.2025 |
Niin hauskaa👁🤏
Kommentit (3)
Minä samoin cittarissa, kassatytöt nauroivat niin, että unohtivat ottaa maksun. 🤗
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen läpällä venytellyt tän viikon firman kahvihuoneessa pitkää lihaa