Naurattaa vähän ajatus, että suomalaiset olisivat jotenkin erityisen rasistinen kansa.
Kuvitellaan huone, jossa on 1 400 ihmistä.
Heistä noin 240 on kiinalaisia, noin 22 japanilaisia. Ja yksi on suomalainen.
Silti keskustelu pyörii sen ympärillä, mitä juuri se yksi persu ajattelee muista.
Itse en ajatellut yhtään kommunistia kumarrella, en Venäjältä enkä Kiinasta.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiina vainoaa muun muassa uiguureja ja on muutenkin täysi dystopiahelvetti kansalaisilleen. On myös länsivihamielinen maa.
Mutta nyt ne onkin yhtäkkiä niin tärkeitä että niiltä pitää oikein pyydellä anteeksi! Ja minä kun luulin että vihervasemmistolla on muitakin arvoja kuin raha ja talous...
Persuja kummasti kiinnostaa Kiinan ongelmat (jopa se miten kohtelevat muslimeja!) vasta sitten kun itse joutuvat vastuuseen siitä että (asiallisen kritisoinnin sijaan) haukkuvat kiinalaisia sellaisista asioista jotka eivät ole millään muotoa negatiivisia, syy nostaa metakka, esim. silmien muoto. Milloinkaan muulloin ei kuulu pihaustakaan mistään ihmisoikeusloukkauksista, ympäristön saastuttamisesta tms., vain kun sillä voi perustella omaa rasismiaan. 🙄
No jopa tuli käänteistä lätinää. Lapsellista edes yrittää vääntää sitäkin persujen syyksi, kun haluavat tuoda totuuksia Kiinasta esille. Totta joka sana! Kiinalla ei ole mitään syytä syyttää persuja rasisteiksi, niin kauan kun itse sitä surutta tekevät eli harjoittavat syrjintää ja vainoa.
MItä tekemistä kommunisteilla on asian kanssa?
Tuntuu, että persujen politiikan ainoa sisältö on ihmisryhmien vihaaminen ja halveksiminen. Uskonnon, ihonvärin, kasvonpiirteiden, äidinkielen, sukupuolisen suuntautumisen ja monien muiden ominaisuuksien takia. He ovat ruvenneet leikkimään oikeata puoluetta ja on pitänyt keksiä jotain politiikkaakin, mutta senkin sisältö on vain erilaisille ihmisryhmille haitan tekeminen. Kouluaikojen kiusaajat tulevat mieleen.
Minäkin olen joutunut tämän rasismin kohteeksi, mikä on aika hassua, koska olen syntyperäinen suomenkielinen, makkarasta ja saunasta pitävä Pirkanmaan poika. Luterilaisen kirkon jäsen vieläpä, vaikka ateisti.
Rasistien silmissä kuitenkin tukkani on liian tumma ja nenäni liian suora. Tämä on aiheuttanut paljon huonoa kohtelua ja sorsintaa, jopa karatepotkun päähän ja nyrkkirautalyönnin otsaan. Jos rasistit ovat saaneet selville että minulla on ruotsinkielinen sukunimi, myös tästä on seurannut tappouhkauksia.
En tiedä ovatko nämä urpot perussuomalaisia, mutta luultavasti. Kaikki persut eivät ole rasisteja, mutta kaikki rasistit ovat persuja.
Vierailija kirjoitti:
PERSU tekee sen ihan itse!
Ei persu mitään tee vaan katkera vaalitappiot kärsinyt vihervassari kiertää maailmaa kysyen loukkaannuitko, edes vähäsen?
Niin ja kuinka paljon rasismia on itse Kohdemaassa Kiinassa, uskontoon ja kansalaisuuksiin liittyvää.
Jos ei mitättömästä jutusta olisi saatu tätä klikkikohujuttua alun alkaenkaan, niin mitään ei olisi tapahtunut. Media johtaa Suomea tai haluaa johtaa, katkeruudella ei ole rajaa. Vasemmisto vain jatkaa ja jatkaa. Vasemmiston jyrääminen on yleiseurooppalaista toimintaa oikeistoa kohtaan ja täysin järjestettyä toimintaa, myös Suomessa.