Vaikuttiko toisen lapsesi " hankintaan" tuttaviesi lapsitouhut?
Siis miten on, kun tuttavasi joka sai esikoisensa samoihin aikoihin kuin sinä/te, ilmoitti raskaudestaan, niin vaikuttiko se jotenkin teidän aikeisiinne siirtyä pikkukakkosen tekoon?
Kommentit (8)
Tarkoitin siis, että tuliko sellainen olo et " pitäis meidänkin tehdä toinen kun noillekin tulee"
Kauhistelin vaan mielessä että miten he ajattelivat jaksaa toisen kanssa kun ensimäinen on vielä niin pieni. Ja sitten sainkin kuunella valituksia siitä kuinka on rankkaa kun on kaksi pientä.
Tämä vahvisti omaa käsitystäni siitä että minulle ainaskaan ei sovi kaksi lasta pienellä ikäerolla.
Nyt kun kaikki ovat jo ajat sitten saaneet toisensa ja jopa kolmannensa lapsensa, pyöräytän meidän kakkosen. Saa olla taas ihan itse huomion keskipisteenä ja lastentarvikkeita ja -vaatteita vaan satelee joka nurkasta kun kaverit haluavat päästä niistä eroon :-)
Kaksi ensimmäistä suunniteltiin itse ja kimmoke seuraaville kahdelle saatiin kun kuultiin, että tutuille oli tulossa.
niitä ei niin vaan hankita, niitä saadaan jos luoja suo.
on jo toisella kierroksella ja me emme. Haluamme lapset pitemmällä ikäerolla, jos Luoja suo.
Kukaan tuttu ei saanut vauvaa yhtaikaa meidän kanssa eikä kukaan tuttu odottanut vauvaa, kun aloimme yrittää toista.
Kaikilla ei ole vaikeuksia lasten hankkimisen kanssa. Meille ovat tulleet ekasta kierrosta kun pillerit on jätetty pois. Emmekä ole edes laskeneet ovulaatioajankohtaa.
kakkoselta vähän töksähtävä vastaus...=D
meidän tuttavapiirissä on nyt paljon vauvoja ja siitä kuumeen saaneena haluaisin kovasti kolmatta! =)