onko teidän lapsilla Crocseja, näitä muovisia kenkiä?
toimiiko ssandaaleina, tarhassa, vai? Paljon maksoi?
Kommentit (15)
Tollaset vaaleanpunaset voisi olla kivat töihin.. Vai voiko tuommoisia edes pitää toimistotöissä? Mäkin taidan olla ihan juntti kun ajattelin että nuo olis puutarhajuttuihin myös; taitaa olla aika yleinen mielikuva :)
Olen varman pari vuotta funtsinut, mitkä klopot noilla Ameriikan julkimoilla ja heidän muksuillaan on jaloissa.... Nyt selvisi!!!
kaikilla oli sellaiset, rantabasaarista tietty ostetut. Muovikengät jalassa +32 asteen helteessä. Itse kuljin tyytyväisenä varvastossuissa. Vasta Suomeen palattuani aloin lukea näitä crocs-ketjuja ja tajusin, miksi thaikuissa joka ikisellä turistilla oli sellaiset. Ei kai ne muuten olisi pitänyt muovikenkiä hirveellä helteellä, mutta kun ne ovat nyt muotia...
ja mulla on sekä aidot että feikkit. Aidot n 50e, feikit n 20e, Thaimaassa puolet tästä. Ihanat jalassa, tyttökin tykkää. Tiedoksi vain että ne aidot eivät hiosta, oli mulla kesällä jo työkenkinä. Feikit hiostavat hiukan ja ovat vähän kovemmat. Mut aivan upeat kengät, sekä vapaaikaan että työhän. Miehelle aion ostaa synttärilahjaksi. Kaverini kävi just Kanadassa ja hän sanoi että kaikki kulkivat niissä, 1veet ja 88veet.
Vierailija:
jKaverini kävi just Kanadassa ja hän sanoi että kaikki kulkivat niissä, 1veet ja 88veet.
Ne on muotia!
Joo, en kyllä oikeen jaksa innostua noin värikkäistä muovikengistä.
Mä vielä sanoinkin, että en minä ainakaan kehtais lähteä mökiltä minnekään muovikengät jalassa. Pitää vissiin ostaa sellaset feikit Tarjoustalosta, niin näytän minäkin muodikkaalta mökkirytkyissäni.
Meillä on sekä mulla että lapsilla. Lasten koot Suomessa n. 38 euroa, aikuisten n. 45 euroa. Ulkomailta saa aitojakin vähän halvemmalla.
Mut siis noi " muoviset puutarhakengät" ei ole ollenkaan sama asia, kuin työkengiksikin sopivat crocsit!
lasten kokoja myy Pikkuväki. Varmaan myytkin, vaikuttaa vihdoinkin olevan hitti myös täällä. Jo viime kesänä Tukholmankin kaduilla (!) näkyi ja pohjois-Ruotsissa oli tietyt värit jo alkukesästä loppu.
ostettiin lapsille kesäksi rantakengiksi Kanarialta noita feikkejä, ja ovat lapsilla ihan söötin näköisiä. Meidän 1,5 vuotias rakastaa omia " töppösiään" ,pitää sisällä niitä jatkuvasti...
..Itse voisin kuvitella ne esim nurmikonleikkuu kengiksi..:)
noita käyttää paljon uimarit ja uintivalmentajat...on nimittäin hyvät jalassa, eivät luista hallin märällä lattialla ja ovat helpot pitää puhtaana. Meidän uintiseura tilasi niitä ison kasan seuran väreissä kaikille uimareille ja vanhemmille. Täällä Coloradossa näyttävät olevan joillekin ihan jokapaikan jalkineet, noita näkyi ihmisillä jaloissa jopa talvikeleillä, sukkien kanssa tietysti :=) Eivät muuten luistaneet edes jäisellä pihatiellä, kokeilin parina aamuna kun hain lehteä - lenkkareilla meninkin sitten nurin samassa kohtaa.
Määki ajattelin ostaa sellaset justiin pihahommiin:)))) Heh, no olenpa sitten muodikas ku tongin pihalla....
ollu ruotsin katukuvassa jo hieman pidempään kuin vuoden : )