Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teini alkaa kiinnostua tupakasta ja alkoholista niin ei muuta kuin väkisin polttamaan pikkusikaria ja kaatamaan kurkusta Fernetiä

Vierailija
16.12.2025 |

Loppuu takuulla se kokeilu siihen. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on perinteinen keino ollut ainakin sen tupakan suhteen ja toimii. 

Vierailija
2/9 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin ylioppilasjuhlissa ensi kännit viskillä enkä ole sen jälkeen sitä juomaa suuhuni laittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä kun kiinnostuu seksistä?

Vierailija
4/9 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikarin jälkeen tupakka maistuu paskalle.

Vierailija
5/9 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmistetaan, että sillä on kondomeja ja osaa niitä käyttää. Kehotetaan nauttimaan kehollisista nautinnoista vastapuolta kunnioittaen. Opastetaan myös lukitsemaan huoneensa ovi, jos haluaa harrastaa itsetyydytystä.

Vierailija
6/9 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vedin ylioppilasjuhlissa ensi kännit viskillä enkä ole sen jälkeen sitä juomaa suuhuni laittanut

Join ekat kännit Dry anis viinalla. Sain migreenin ja oksensin. Anis viina ei uppoa edelleenkään, vaikka muut jäykät kyllä aina silloin tällöin.

Vierailija
7/9 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmistetaan, että sillä on kondomeja ja osaa niitä käyttää. Kehotetaan nauttimaan kehollisista nautinnoista vastapuolta kunnioittaen. Opastetaan myös lukitsemaan huoneensa ovi, jos haluaa harrastaa itsetyydytystä.

Mites huumeiden kanssa, käytkö piritorilla?

Vierailija
8/9 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on perinteinen keino ollut ainakin sen tupakan suhteen ja toimii. 

Ei toimi! Kivahan se oli kerrakin polttaa kotona sisällä ihan luvan kans! Tuota "pakkopolttamista" vanhemmat kokeili, kun eivät enää kehdanneet antaa remmistä paljaalle pyllylle. Ja miksi eivät kehdanneet... tais viimeinen selkäsauna olla kun verinen kuukautisside paljastui pöksyistä ;) Vähän meni asian vierestä, mutta menköön.

Vierailija
9/9 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites huumeiden kanssa, käytkö piritorilla?

Meiltä on semmonen 800 km matkaa niin ei tule käytyä. Mutta tottakai minä olen poikien kanssa huumeistakin puhuneet.