Kokoomus ja Orpo on varmasti paras mahdollinen puolue ja henkilö selittelemään perussuomalaisten edesottamuksia
Luulen, että mikään muu puolue ja pääministeri ei olisi niin omiaan tähän tehtävään kuin Orpo ja kokoomus. Kokoomus ja Orpo ymmärtävät perussuomalaisten huolet, joten sitä kautta perussuomalaiset saavat varmasti parhaat neuvot ja ohjeet kuinka selvitä tästä asiasa kuivin jaloin.
Kommentit (9)
Orpo saa kyllä tavallaan syyttää itseään näistä kaikista sotkuista, joita joutuu jatkuvasti selvittelemään. Hän tiesi tasan tarkkaan keiden kanssa muodosti hallituksen. Vai onko hän edelleen yllättynyt? Jos on, niin voin ihan ilmaisena vinkkinä sanoa, että ei nuo yllätykset tule loppumaan, niin kauan kuin tuo hallitus on koossa.
Mäkelä puhui uutisissa sitä vauhtia hikihatussa, ettei saanut mitään selvää. Saas nähdä miten tämän hoitavat.
Orpo (ja kokoomus) tullaan varmasti muistamaan näistä rasismikohuista.
Vierailija kirjoitti:
Mäkelä puhui uutisissa sitä vauhtia hikihatussa, ettei saanut mitään selvää. Saas nähdä miten tämän hoitavat.
Ja ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio pistää päänsä pensaaseen eikä suostu kommentoimaan kysyttäessä asiasta.
Äänestin Kokoomusta ja kyllä minua vatutti kun persut oli tulossa mukaan.
Siis ihan oikeasti mikä tahansa muu puolue, SDP, Vasemmisto sviddu vaikka Vihreät, mutta ei persuja!
No kohta nähdään miten Rasistinen puole todellisuudessa kokoomus on. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Eduskuntaryhmässä täytyy pitää kokous, jossa puhutaan, jonka jälkeen julkaista tiedote, että on pidetty puhuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskuntaryhmässä täytyy pitää kokous, jossa puhutaan, jonka jälkeen julkaista tiedote, että on pidetty puhuttelu.
Luulen, että lähinnä naureskelevat siellä persujen ryhmässä koska mitään tuntuvaa sanktiota ei tästäkään tule.
Orpolla on jo 2 ja puolivuotta kokemusta persujen kakkojen siivoamisesta. Siivouksessa on suurena apuna petterin paperi, 8 miljoonan paperi...