Muistatteko Noriko-shown? Vedätti jopa japanilaisia
Kommentit (74)
Oli varmaan ra sistista!
t: Älypäät ympäri maailmaa
Muistan. Minua häiritsi se jo silloin, vaikka olin keskenkasvuinen teini. Tuntui typerältä vitsailla toisen kulttuurilla.
Juu ainoa joka tiesi että on feikki oli Mika Salo, koska sillä oli japanilainen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Minua häiritsi se jo silloin, vaikka olin keskenkasvuinen teini. Tuntui typerältä vitsailla toisen kulttuurilla.
Voi kyynel...
Yhyy. Nyt voidaan joukolla loukkaantua tuhansien vuosien ajalta kaiken kulttuurisen vitsailun ja omimisen puolesta.
Vaadin suomalaisia muuttamaan luolaan Volgan mutkaan ja puhumaan kantauralia.
Ja Petelius ja Kalliala nunnuka-nunnuka -saamelaisina! Siinä olisi ollut totuuskomissiolle nieleskeltävää!
Vierailija kirjoitti:
Aloit tarkkailemaan rasistisia piirteitä varmaan jo heti kun valo valkeni kohdusta poistuessasi.
Kaipaan niitä aikoja, kun joka asiasta ei loukkaannuttu, pöyristytty ja häiriinnytty.
Miten tähän on oikein tultu?
Jännä ettei tuota pidetty rasismina?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niitä aikoja, kun joka asiasta ei loukkaannuttu, pöyristytty ja häiriinnytty.
Olet saanut olla rasismikuplassasi suht rauhassa tähän asti. Nyt kun asiasta tuli maailmanlaajuinen uutinen niin joudunkin havahtumaan siihen ettei se ole koskaan, eikä missään ollut ok. Se, että sitä tapahtuu muuallakin kuin Suomessa, ei tee sitä siltikään hyväksyttäväksi kuten te täällä tykkäätte asiat kääntää: "mutta kun muuallakin ollaan rasistisia.."
Tuo on muuten canceloitu youtubesta. Ihan kuin voitaisiin poistaa pala historiaa 😁
Nää pulttibois sketsit on hauskoja!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat niitä aikoja kun sait suu vaahdossa pilkata, naureskella ja nimitellä muita? Ja nyt kun pitäisi sitten ottaa vastuuta sanomisistaan ja tekemisistä niin uhriudut.
Tuo oli sitä hyvää aikaa kun heikköälyiset seuraaja lampaat ja sopulit ei öyhöttäneet pitkin somea pahoittaen mielensä aivan kaikesta mahdollisesta, ja telkkarissa oli hyvää huumoria.
Vierailija kirjoitti:
P a s k a -Somen takia.
Nykyääliöt uskoo kaiken mitä Some käskee uskomaan, tekemään, pöyristymään ja seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet saanut olla rasismikuplassasi suht rauhassa tähän asti. Nyt kun asiasta tuli maailmanlaajuinen uutinen niin joudunkin havahtumaan siihen ettei se ole koskaan, eikä missään ollut ok. Se, että sitä tapahtuu muuallakin kuin Suomessa, ei tee sitä siltikään hyväksyttäväksi kuten te täällä tykkäätte asiat kääntää: "mutta kun muuallakin ollaan rasistisia.."
Edelleen,onko ne vinot.
Paska osui nyt niin isosti tuulettimeen, ettei tällaisilla avauksilla viedä huomiota muualle. M51
Vierailija kirjoitti:
Jätän tämän vain tähän.
https://www.suomenuutiset.fi/arvoisa-valtakunnansyyttaja-mita-tehdaan-v…
Taiteilija. Iskä ja sisko.
Muistan, se oli hauska hahmo.