Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näin oman valokuvani

Vierailija
22.04.2007 |

ja kyllä taidan olla turhan tuhti. hittovie! miten se peili ja oma mieli valehtelee. luulin olevani ihan ok ja hoikka. mutta voi näoitä reisiä. ja 4v sanoi mulle että äiti sä ole pikkusen lihava, kun sulla menee noita luita (makkaroita) vyötäröllä. että lapsen suusta se totuus kuuluu.

muita perkeleellisen painonhallinnan aloittavia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja söin niitä välillä ateriankorvikkeina... Siis näitä Naturdiet ja Nutrilet patukoita.

Ja jätin kaikki karkit ostamatta :),join paaaaaaljon maustettuja kivennäisvesiä ja söin todella paljon vesimelonia,viinirypäleitä,kurkkua ja banaania. Pilkoin illalla valmiiksi jääkappiin ja laitoin annoskulhoihin jne.

Itse olen yllättynyt kuinka helppoa tää loppujen lopuski olikaan,eka laihdutuskuuri,mulla raskauden jälkeen kans nousi ja nouuuuuusi se paino...

Nyt ois vaikeempaa varmasti saada paino pysymään!!

t.3

Vierailija
2/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tehokuurilla lähti alussa?

Vierailija
4/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimästi suosittelen, että ota suurennos siitä kuvasta ja laita se jääkaapin oveen! Siitä sen näkee aina kun on menossa kaapille... Toimii, tiedän kokemukseta!

Nimimerkillä -38 kiloa kolmessa vuodessa.

Vierailija
5/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakeitossa vaan 32kcal/100g!

Vierailija
6/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tosi yksipuolisen makuisia ja kalliita kaikenlisäksi. Kyllä järkevintä on muuttaa ruokavalio, sillä voi sentään saada pysyviä tuloksia aikaan.

Vierailija
7/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ruokalio on tarkoitus muuttaa kasvispitoisemmaksi.

mutta olisi kiva saada reilusti tuloksia alkuun niin motivaatio pysyisi.

ap

Vierailija
8/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtenyt nyt 5 kiloa neljässä viikossa.

10

Vierailija
9/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä.

Ja noi banaanit,viinirypäleet yms korvasi mulla siis suklaat,sipsit ja karkit :) ei sitä lihakeittoa!! kyllä mä ihan oikeaa ruokaa söin silti.

Mut vertaappas sit viinirypäleen kaloreita ja terveellisyyttä esim täytesuklaaseen ;D

t. olinkohan nro 3...

Vierailija
10/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä tykkäsin EasyBodyn proteiinipatukasta (varsinkin mansikka!!),NaturDietin jostain crispystä ja hmm... en nyt muista sitä kolmatta mikä oli tosi hyvää :)

t. 3

Vierailija
11/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin olevani reilusti ylipainoinen,mutta vaa' alle en ollut uskaltautunut vuoteen... Ihan onnistuin valehtelemaan itselleni että kaikki on ok vaikkei ollutkaan. Nyt -20kg :)

Vierailija
12/12 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jäänyt tämä syöminen päälle odotus- ja imetysajalta. kun imetin niin paino tippui koko ajan. nyt olen lihonut kuukaudessa pari kiloa, kun imetys loppui.

mutta millähän sitä alottas. alkasko laskea kaloreita vai pisteitä. vai nutriletin tehokuuri aluksi? jotain on pakko noudattaa että vatsalaukku pienenis aluksi. ja loppus se meetvurstin ahtaminen...

ap