Työn hakeminen
loppuu nyt. En vaan jaksa enää,kun sama toistuu kert kerran jälkeen ette tulleet valituksi....Pitäkää tunkkinne.
Kommentit (7)
Petteri voisi perustaa tasokkaan työnhakupalvelun tyhjänä nuokkuvaan sähkötaloon. Mutta ei, kun ei oikeasti kiinnosta maan työttömyys.
Olen hakenut töitä viimeksi 2009, lehti-ilmoitus.
Todellakin tulee muitakin ongelmia nopeasti.Rahattomuus on ensisijainen mutta pidemmän päälle alkaa pinna kiristyä.
Kaikesta on tehty vaan bisnestä.Lastensuojelusta ,vanhustenhidosta ja jopa työnhausta.
Eihän se ole sun vika, jos yrittäjät eivät ymmärrä palkata Sinua.
Kannattaisiko kirjoittaa vakiovastaus, jonka voisi lähettää työnantajan edustajalle.
Eli kun vastaus saapuu tyyliin: Kiitämme kiinnostuksestanne meitä kohtaan, saimme tehtävään 425 hakemusta. Valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut teihin.
Vastauksesi voisi olla:
Kiitos vastauksestanne työhakemukseeni. Sulkeudun suosioonne ja toivon Teille mitä parhainta jatkoa valitsemanne henkilön kanssa.
Olen kiinnostunut mahdollisista uusista työmahdollisuudesta palveluksessanne ja rohkenen toivoa, että säilyttäisitte hakemustani vielä 6 kk:n ajan, jos vaikka tarvitsisitte sittenkin kokemusta omaavaa työvoimaa johonkin toiseen, vastaavanlaiseen tehtävään.
Rauhallista Joulua ja onnellista uutta vuotta
T
X X
Ymmärrän sinua ap. Samat tunnelmat. Olen henkisesti aivan poikki. Fyysisesti olen vielä jaksanut pari hakemusta laittaa. Onneksi on joulutauko, jolloin uusia paikkoja ei ole tyrkyllä. Saa vähän lomaa hakemuksista.
Työttömyyden mukana tulee mtös masennus,turhautuminen ja pidemmän päälle välinpitämättömyys.