Miten yksinäinen, lyhyt nainen saisi verhot vaihdettu?
Haluaisin ostaa uudet verhot mutta olen niin lyhyt etten yllä niitä laittamaan edes pienellä apujakkaralla.
Tikkaille meno pelottaa, jos tipahdan alas.
Kommentit (38)
Siis kuinka lyhyt sä oikein olet? Vai onko sulla verhotangot/kiskot todella korkealla?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka lyhyt sä oikein olet? Vai onko sulla verhotangot/kiskot todella korkealla?
Olen 148 cm ja kiskot ovat korkealla. Aviomiespalvelua kyllä taidan kokeilla. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 148 cm ja kiskot ovat korkealla. Aviomiespalvelua kyllä taidan kokeilla. ap
Tilaa se heppu joka tulee imuroimaan munasilaan. Verhot ei ole edelleenkään ikkunassa mutta onpahan puhdasta.
Kyllä niitä varmaan on siivous- tai talonmiespalvelufirmoja, josta tällaisenki palvelun voi tilata.
Tikkaat, turvakypärä ja tukevat jalkineet.
Osta korkeat tukevat leveä-askelmaiset tikkaat. Alle 50 euroa. Semmoset mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Käytin sellaista aviomiespalvelua, firmaa siis. Teki samalla pari remppajuttua. Satasen tunti alveineen, ei tullut kalliiksi kun teki monta hommaa kerralla tunnissa.
Mitenkä anaali, jäikö spermaa täyteen?
Verhot nyt sentään on helppo laittaa tikkailla seisten, kun voi pitää seinästä kiinni, mutta lampun asentaminen huoneen keskelle kattoon pistää aina vähän jalat tutisemaan.
Mä itse sijoitin tukevan jakkaran tukevan pöydän päälle ja tasapainoilin siellä.
Taloyhtiössä, siis jos asut krs- tai rivitalossa, yleensä on hankittuna asukkaiden käyttöön tikkaat, kysäiseppä naapurilta tai hallituksen pj:ltä.
M50
Vierailija kirjoitti:
Tikkaat, turvakypärä ja tukevat jalkineet.
Kädet vapaana irti vartalosta ojennettuna, kannattelet verhoja ja kurkotat. Pää ylöspäin.
Jää taas ens vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Käytin sellaista aviomiespalvelua, firmaa siis. Teki samalla pari remppajuttua. Satasen tunti alveineen, ei tullut kalliiksi kun teki monta hommaa kerralla tunnissa.
Mitä teki tunnissa? Pitikö kiirettä vai tekikö tahallaan hitaalla? Hinta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa se heppu joka tulee imuroimaan munasilaan. Verhot ei ole edelleenkään ikkunassa mutta onpahan puhdasta.
Ketä se on munasillamäään? Numero? Firma. Toiminimi.
Yksinäisyys ei tälläkään kertaa liity asiaan mitenkään.
Anna olla ne samat verhot, jos noin vaikeaa on.
Ettehän te miestä tarvii mihinkään. Olette niin paljon parempia kuin miehet.. joten suu suppuun ja toimi.
Tämä on näitä muista ketjuista poimittuja juttuja, joista pitää nyt keksiä palstalle vauhdittamista.