Kehtaisitko hoidattaa lastasi mummilla ja ties keillä tutuilla jatkuvasti
verukkeena se, ettet raaski viedä lasta " vieraaseen hoitoon" , eli esim. osapäivähoitoon jonnekin pph:lle tai päiväkotiin?
Raaskiminen ei siis tarkoita taloudellista, vaan sitä, ettei halua laittaa lasta päivähoitoon edes osa-aikaisesti.
Kommentit (24)
On leski, ainoat lastenlapset, suunnilleen elämän sisältö.
Näitä kertoja nyt ei ole monia ja itse en mene silloin töihin vaan esim. joululahjaostoksille, syömään miehen kans tms
Molemmat takuulla nauttisivat ja itse voisin itse mennä töihin. Harmi että asumme liian kaukana tähän järjestelyyn.
koska äidin pitää saada kouluhommia tehtyä, eikä halua laittaa lasta " vieraaseen hoitoon" .. Ilmeisesti kaikki siis kehtaisitte tehdä niin.
Minä en.
tuupata lapsesi ventovieraille, alati vaihtuville hoitajille ylitäyteen päiväkotiin.
Vierailija:
tuupata lapsesi ventovieraille, alati vaihtuville hoitajille ylitäyteen päiväkotiin.
Ja miksi ylipäätään kysyt? Tunteaksesi jotenkin paremmuutta? Vai oletko kade siitä, että joku opiskelee?
jos kuitenkin on siis kyse _lähipiiristä_ ja nämä haluaa hoitaa?
Vierailija:
jos kuitenkin on siis kyse _lähipiiristä_ ja nämä haluaa hoitaa?
Sano nyt ystävällesi asiasta oikein painokkaasti, toistuvasti ja korostetusti ja painota, että on olemassa v' limuotoja, joissa kernaasti häntä neuvot, ohjaat ja opastat.
että joku viitsii pohtia toisten asioita noin. Ylemmyyttä tuntien ja paneutuen. Sairasta.
että kunnollista hoitopaikkaa ei vain saa tai sitä joutuu jonottamaan/odottamaan kauankin. Silloin joutuu kehittämään erilaisia selviytymiskeinoja.
Vierailija:
että joku viitsii pohtia toisten asioita noin. Ylemmyyttä tuntien ja paneutuen. Sairasta.
Halusin vain kysellä yleistä mielipidettä ja asennoitumista tuollaiseen " en laita lastani hoitoon, mutta toisilla hoidatan kuitenkin" -astelemaan. Näemmä ihan yleistä, mutta minusta silti outoa.
Vierailija:
että kunnollista hoitopaikkaa ei vain saa tai sitä joutuu jonottamaan/odottamaan kauankin. Silloin joutuu kehittämään erilaisia selviytymiskeinoja.
joista en maksa palkkaa, vaan se on lapselle vierailu.