Jos mies pyytää kahvi- tai kävelytreffeille, hän ei näe naista enemmän arvoisena
Mies näkee naisen silloin turhakkeena johon ei halua investoida.
Oikeat treffit on esim. illallinen ravintolassa tai joku kiva aktiviteetti.
Eli naiset: älä suostu noin matalan effortin deitteihin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluaisi mennä ekoilla treffeillä mihinkään kynttiläillalliselle. Kiva pönöttää siinä 2 tuntia jumissa juhlamekko päällä, jos ei yhteistä säveltä ja kemiaa löydy :D
Kahvilatreffit ekoina treffeinä on ihan parhaat. Tai vaihtoehtoisesti yhdellä lasillisella käyminen. Niitä illallisia ehtii kyllä myöhemminkin, jos mies on mieluinen.
Tai sinä, voihan olla että mies ei enää tahdo sinua tavata.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset treffit on nykyään vaan tsekkauksia, eli kun ei ole koskaan aiemmin nähty, niin käydään vaan katsastamassa, olisko tässä mitään potentiaalia jatkolle. Ei silloin ole mitään järkeä alkaa mitään illallistreffejä järkkäämään, jos vaikka heti ensivilkaisulla näkisi, että tää ei ole mun juttu. Pikaiset kahvittelut, tai kävelyt on tuohon tarkoitukseen paljon passelimpi ratkaisu. Jos sitten molemmin puolin vastapuoli vaikuttaa potentiaaliselta, voidaan alkaa miettimään niitä "oikeita" illallistreffejä.
Entisessä maailmassa voitiin nuo tsekkaustreffit ohittaa, koska ensikosketus partneriin tapahtui livenä esim ravintolassa, jolloin voitiin suoraan siirtyä tuohon toiseen vaiheeseen.
Tämä! Tsekkaustreffit pitää järjestää aivan miminipanostuksella. Videopuhelu on paras ja helpoin tapa järjestää tsekkaustreffit.
Vierailija kirjoitti:
Mättöaterialleko pitäisi viedä? On jo tarpeeksi ylipainoisia naisia.
Vähänkään paremmissa ravintoloissa on varsin kohtuullisen kokoiset annokset, ei mitään MÄTTÖATERIOITA.
Ap varmaan tarkoitti juurikin niitä illallispaikkoja, joissa annokset on vähän hienostuneempia eikä mitään jäätävän kokoisia (mättö)annoksia? Toki jos ottaa oikein pitkän kaavan mukaan, niin niillä pienilläkin annoksilla saa itsensä aivan täyteen :D
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiset treffit on nykyään vaan tsekkauksia, eli kun ei ole koskaan aiemmin nähty, niin käydään vaan katsastamassa, olisko tässä mitään potentiaalia jatkolle. Ei silloin ole mitään järkeä alkaa mitään illallistreffejä järkkäämään, jos vaikka heti ensivilkaisulla näkisi, että tää ei ole mun juttu. Pikaiset kahvittelut, tai kävelyt on tuohon tarkoitukseen paljon passelimpi ratkaisu. Jos sitten molemmin puolin vastapuoli vaikuttaa potentiaaliselta, voidaan alkaa miettimään niitä "oikeita" illallistreffejä.
Entisessä maailmassa voitiin nuo tsekkaustreffit ohittaa, koska ensikosketus partneriin tapahtui livenä esim ravintolassa, jolloin voitiin suoraan siirtyä tuohon toiseen vaiheeseen.
Mä elän sitten vissiin edelleen tuolla Entisessä Maailmassa 😁 Se sopii mulle parhaiten! Joku deittiappien kautta treffailu ei kiinnosta YHTÄÄN. Ainoa milloin ne voi tulla kyseeseen on, kun menee esim. viikonlopuksi ulkomaille johonkin kaupunkiin mistä ei tunne ketään, ja haluaa tsekata seuraa lasilliselle tms.
Aloittaja ei ansaitse parempia treffejä, ruma naamasi ja iso elopainosi ajaa pois jokaisen kandidaatin.
Täällä taas joku lompakkoloinen ja lokki kirkuu, kun ei voi hyväksikäyttää ventovieraita.
Treffien tarkoituksena on selvittää onko se toinen minkään arvoinen. Sitten aletaan panostamaan jos toinen osoittautuu aarteeksi.
Naisia, jotka tekevät asioita maksua vastaan kutsutaan ihan muuksi kuin treffikumppaneuksi.
Siinä nimityksessä on ensin hoo, sitten uu, sen jälkeen oo är ja aa.
Kävelytreffit on parhaat. En tykkää istua vieraan ihmisen kanssa vastatusten pöydässä, vaan helpompi jutella ja keksiä puheenaiheita kävelyn lomassa. Kerran yksi mies toi mulle kävelytreffeille suklaalevyn - oli tosi kivat treffit ja johtivat uusiinkin treffeihin.