Kuinka monta kertaa kuukaudessa imuroitte?
Kommentit (65)
Robotti-imuri imuroi joka päivä. Itse imuroin ehkä pari kertaa kuussa sellaiset paikat mihin se ei pääse.
Ihanaa, kun on kokoajan puhtaat lattiat, eikä pölyä, kissankarvojs ja murusia joka paikassa.
Joka toinen päivä robotti imuri puuhailee. Se on niin vaivaton ja helpottaa omaa työtä ja pysyy siistinä kämppä aina.
Lapsiperhe mutta pölyä tulee eniten kuitenkin.
En suoraan sanottuna tiedä. Mies imuroi meillä aina. Useamman kerran viikossa joka tapauksessa näin koiraperheessä.
Lol ei mul ees oo mitää imurii.
M18
Uusi robotti-imurini imuroi joka toinen päivä asuntoni 😍😍😍
Vähintään kerran viikossa kaikki, tarvittaessa sitten muita paikkoja.
Meillä oli aiemmin miehen hommana imurointi mutta alkoi jotain syystä välit pidetä, mies laiskistua, ostin imurin niin homma hoituu.
Robo pesee miehen aivan 200 nolla.
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa, ehkä kerran joka toinen kuukausi keskimäärin. Tykkään siististä kodista.
Matot imuroin kerran kuukaudessa, sohvan&nojatuolin imuroin pari kertaa vuodessa. Päivittäin roskia lakaisen lattialta Viikottain siivous mopilla. Kerran kuussa pölyjen pyyhinä hyllystä ja pöytäpinnoilta. Paitsi keittiön pinnat lähes päivittäin.
En imuroi ollenkaan, sillä minulla ei ole imuria.
Mies imuroi kerran viikossa, joskus useamminkin.
Eipä ole kalenteriin merkattu. Tilanteen mukaan, välillä kolmesti päivässäkin.
Mun mies aina imuroi. Tosin mulla ei ole ollut miestä enää kahteenkymmeneen vuoteen.
Kåytännössä joka päivä. Kaksi koiraa ja rapakelit olleet.
Vaimoni yrittää tosin kieltää imuroimasta joka päivä, kuulemma hermostuttaa häntä kun jatkuvasti imuroin. T, m50
Minä imuroin mieheni, if you know what I mean
Roboimuri 5x vkossa, itse sitten tavan imurilla 1x vkossa lauantaisin. Robotti ei pääse nurkkiin ja hankaliin paikkoihin eikä ole maton päällä riittävän tehokas.
T.allergikko&astmaatikko
Täällä etelässä ei harrasteta mattoja liukkaiden kivilattioiden päällä, joten pesevä robotti on täydellinen ratkaisu.
Pari kertaa kuukaudessa koko kämpän imurointi ja moppaus. Niiden välillä varsi-imurilla imurointia.
Oot varmaan mun yläkerran naapuri, joka imuroi joka aamu 6'lta ennen töihinlähtöä ja heti uudelleen kun palaa töistä. Pesukonekin linkoaa monta krt/vrk. Yksinasuva sinkku jolla ei lemmikkejä. Sairaus kai tämä liiallinen siivoaminenkin?