Miksi kerrostalossa asuvia halveksitaan?
Monelle on omakotitalo statussymboli. Ja tottahan on , uudet ja parempikuntoiset omakotitalot ovat arvokkaita.
Kerrostaloasujat taas jakaantuvat kahteen osaan. Me, joilla rupunen kolmio, olemme parempia ihmisiä kuin vuokralla asuvat.
Olen kerrostaloihminen. Mökillä olen voinut sen tehdä pihatöitä mitä haluan ja nyt myynyt sen pois.
Rivitalossa asuinnpari vuotta. Kaikkein viheliäisin asumismuoto, ei mitään yksityisyyttä. Aina jonkun naapurin tai lapsen naama olohuoneen ikkunassa. Takapihalla oli vain matalat väliseinät, ei ympäri aidattu joten siellä oli ainainen liikenne.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi tehdä kuin halveksia kolhoosissa asuvia?
Eirassa ja Ullanlinnassa on vain kerrostaloja , luulen kyllä että elämme täällä paremmin kuin sinä .
Silti Suomessa on valtavasti ihmisiä, joita ei saisi Helsinkiin, ei edes eiraan tai Ullanlinnaan kirveelläkään.
Onneksi jokainen voi valita asuinpaikkansa itse, ja pk-seudun ulkopuolella, (Rovaniemi poislukien) missä hinnat on kohtuullisemmat, myös asumismuotonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi tehdä kuin halveksia kolhoosissa asuvia?
Tämän tyhmeliinin on pakko olla se Iigorin jankkaaja!
En ole Igor vaan kainuulainen omakotitalossa asuva vanhapoika. M66
Mutta jaksat silti joka toiseen viestiin väittää toisia Iigoriksi. Tuolla jankuttamisella sinä olet aiheuttanut sen et vanhaksi pojaksi tulet myös jäämään.
Kirkalla oli aikanaan kappale nimeltä Igor. Laulun Igor oli koira.
Minullapa on iso, kaunis, perinteisin menetelmin remontoitu hirsitalo maaseudulla, ja kaupungissa ydinkeskustassa kerrostalohuoneisto. Vaihtelen asuinpaikkaa ihan fiiliksen mukaan. Maaseutupaikassa mulla on permakulttuuripuutarha. Ensi kesänä ajattelin laittaa kasvamaan muutaman tryffeliympätyn Coryllus Avellanan. Kaupunkikoti on sisustettu pohjoismaisella designilla ja maaseudulla suosin antiikkia.
Muutama huoneisto kaupungissa on vielä vuokrallakin.
Että siitä sitten vain halveksimaan, kurjaa kerrostaloasujaa 😅