Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko jokaisen 5 miljoonan suomalaisen pakko mennä ja matkia Miss Suomea?

Vierailija
14.12.2025 |

Se että yksi törttöilee ja sikailee somessa ei tarkoita että ei tarkoita että jokaikisen tomppeli tässä maassa pitää mennä apinoimaan ja tekemään samoin. Ihme rasisteja koko maa täynnä. Ja älkää väittäkö ja yrittäkö perustella tai kierrellä ja kaarella että ette muka tehneet silmämerkkiä koska tiedän hyvin että te valehtelette.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksesi venyttelin silmmiäni lukiessa tätä ja ulisin naurettavalla äänellä muka kiinaa ihan vain halveksuakseni sinua ja kaltaisiasi.

Vierailija
2/8 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksesi venyttelin silmmiäni lukiessa tätä ja ulisin naurettavalla äänellä muka kiinaa ihan vain halveksuakseni sinua ja kaltaisiasi.

Minulla on ihana kummilapsi, 10 v. Suloinen, fiksu. Aasiasta adoptoitu. Sanoi itkien eilen, ettei halua mennä maanantaina kouluun. Itkin minäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihana kummilapsi, 10 v. Suloinen, fiksu. Aasiasta adoptoitu. Sanoi itkien eilen, ettei halua mennä maanantaina kouluun. Itkin minäkin. 

Ehkä sinun pitäisi kiusata sitä vähemmän

Vierailija
4/8 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on täynnä apinoita. Kiinassakin on kyseenalaistettu ollaanko me edes ihmisiä.

Vierailija
5/8 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin itken, kun ajattelen, että maanantaina pitää mennä töihin. Onneksi silmien venyttely auttaa, että ne pysyy auki vaikka väsyttää.

Vierailija
6/8 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin itkin kun luin tuon. Se siitä, että " ei loukkaa ketään" ja että " vihervassu sitä ja tuota". Eivät tajua, että puhuvat oikeista ihmisistä. Lapsista myös. 

Vierailija
7/8 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun pitäisi kiusata sitä vähemmän

Idiootti olet. 

Vierailija
8/8 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on täynnä apinoita. Kiinassakin on kyseenalaistettu ollaanko me edes ihmisiä.

Ja kiinnostaa ketä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän