Apua, auttakaa joku!
Huomenta päivää! Mulla siis menossa rv 9, ja eilen illalla pientä veristä vuotoa, sen jälkeen kun oltiin miehen kansssa harrastettu seksiä.. Yhtäkkiä mahaan kirpas, ja sitä kesti vähän aikaa, verta tuli paperiin, muttei siteeseen asti. Nyt aamulla olo ihan ok,verta ei onneks oo tullu. Voisko olla että kyseessä olis eteisistukka?! Jostain semmoista luin.. Mutta helpottais oloa jos joku kertois jotain lohduttavaa... Täytyy kyl saada huomiselle ultra..
Kommentit (5)
kärsin samasta " vaivasta" koko raskausajan. Joka kerta, kun harrastimme seksiä, sain seuraavana aamuna paperiin vähän verta, yleensä ihan jo sellaista ruskeaa. Joskus sitä tuli samantien yhdynnän jälkeenkin. Toisessa ja nyt tässä kolmannessa raskaudessa ei moista ole ollut.
Eli kyllä tuo minusta kuulostaisi aika vaarattomalta, kun sitä niin vähän tuli eikä vuoto jatku.
Kisu rv 28+4
Joka kerta pelästyy, kun verta tulee.. Mutta jos sitä ei todellakaan ole tullut tuota enempää, on se aivan yleistä.. Itselläni neljäs raskaus ja alkuun oli välillä vuotoa, ihan viikoille 14 asti. Toki voit käydä ultrassa niin saat mielen rauhan.. Uskon, että kaikki on kuitenkin hyvin.. =)
Minäkin koitan sinua vähän rauhoitella!
Minullakin oli ekassa raskaudessa tuota vuotelua eka kolmannes, ja aina seksin aikan tuli vähän enemmänkin, mutta ei sitten enää sen jälkeen! Nyt olen plussannut taas, ja ihan samapeli! Älä ole huolissasi noista " pikkuvuodoista" ne tosiaan ovat ihan harmittomia!
Onnellista odotusta teille kaikille!!
nonuli
Jos vuoto oli pientä niin sulla ei tosiaan ole mitään hätää. Minäkin pelästyin tämän raskauden alussa pahan kerran kun verta tuli oikein lorisemalla ja hyytymiäkin runsaasti. Juuri keskenmenon kokeneena olin siis täysin varma keskenmenosta. Raskausoireet kuitenkin jatkui, joten halusin varmistuksen ja kävin yksityisellä ultrassa. Siellä pieni sydän sykki!!!
Kyllä kivut ja vuoto kestävät pidempään (vuotokin useita päiviä/viikkoja) jos on kyse keskenmenosta, joten uskon kyllä et kaikki on ok. Jos mielta kuitenkin painaa, niin minä ainakin sain yksityiseltä ajan jo samalle päivälle ultraan. Oli mielenrauhan arvoista, vaikka hieman maksoikin.
Helpa ja Sissi rv 26+3
on myös aika ohuet ja herkät vuotamaan näin raskauden aikana, että lähinnä tulis se mieleen sinunkin tapauksessasi. Tiedän kyllä että tuommoinen säikäyttää aina mutta positiivista on että vuoto loppui lyhyeen. Toivotaan ja Uskotaan parasta, *halitus.
rv9+2 =)