Onko muita, jotka koukussa Huutiksen sijaan Ebayhin? : )
Jotenkin kun noihin Ebayn kuvioihin on päässyt sisään, ei tee enää edes mieli käydä ankeassa Huutonetissä ostamassa ylihinnoiteltua uffekamaa. Mutta ainahan Ebaysta halvalla ostetut merkkivaattet voi sitten käydä myymässä törkeään hintaan Huutiksessa, kun ovat jääneet pieniksi tai muuten menneet muodista. : )
Kommentit (23)
Yllätyin miten kätevää se touhu on. Ja tuo kolmosen pointti on ihan totta, käytetty ei mene briteille kaupaksi, joten sieltä saa sikahalvalla vähänkäytettyjä, loistokuntoisia designervaatteita yms.
-Ap
Mutta olen ihan ebay addikti=) ostan ja myyn siellä.
samaa replica-paskaa siellä on ku huutiksessakin. Luulitko ressukka tosiaan ostaneesi oikeita MERKKIvaatteita?
Mitä te muut sieltä ostatte? Mitä kannattaa ostaa ebaysta? englannin ebayssa ainakin näyttäis olevan suht kallista - merkkivaatteet siis. Olen ostanut vaan saksasta.
Vierailija:
Yllätyin miten kätevää se touhu on. Ja tuo kolmosen pointti on ihan totta, käytetty ei mene briteille kaupaksi, joten sieltä saa sikahalvalla vähänkäytettyjä, loistokuntoisia designervaatteita yms.-Ap
Enimmäkseen ostan niitä siis ihan kaupasta, lähinnä ulkomaanmatkoilla. Mutta käytetyt aina Ebaysta, ja niitäkin tulee ostettua paljon. Nyt jää vähän kyllä epäselväksi, mistä kummallinen raivonpurkauksesi johtuu.
- Ap
" tunnistan kyllä merkkivaatteen" . No onpa sulla silmää!
Minä käytän myös paljon Ebayta, en niinkään merkkituotteiden vuoksi, vaan ihan yleisesti pidän sitä paljon toimivampana kuin esim. Huutonetia. Postikuluissakaan ei päätähuimaavaa eroa ole, kun Suomessakin saa maksaa jokaikisen kärpäsenkakan lähettämisestä sen 7,1 ¿.
Että todella monet oikeasti luulevat ostavansa aitoja. ei vaatteesta voi sanoa näkemättä " livenä" onko se feikki vai aito.
Ne vaatteet lähetetään ihan kotiin! Siis ihan itselle! Niitä saa katsella ihan livenä! Vau! Älä edes yritä peitellä yllättyneisyyttäsi!
Yksikään nettikuvan perusteella (ja myyjän palautteiden) ostamani vaate ei ole millään lailla osoittautunut feikiksi. Jos en käytössä millään erota replicaa kaupasta ostetusta vastaavan merkkisestä vaatteesta, eikä esim. merkkivaatteita ammatikseen sisäänostava bestiksenikään ole koskaan feikiksi tunnistanut ainuttakaan kyseisistä räteistä, niin sitten on jo kyse sen verran hyvästä väärennöksestä että saa minun puolestani ollakin väärennös. : )
- Ap
sitten kun kysyy että mistä, ja saa vastaukseksi " ebay:stä" ... kyllä se aina vähän hymyilyttää...
Se on niin henkilökohtaisesti heiltä pois, katsos. Sun olis ap pitänyt mainita ostavasi jotain kamalaa ja kauhtunutta, ja sitten olisi pitänyt olla morkkaamatta huutista, tuota vantaalaisen lähiöäidin mekkaa.
nämä " eivät varmasti ole aitoja!!" - kommentit, joita usein saa, kun kertoo ostavansa merkkivaatteita vaikkapa huutiksesta ;) Uskon, että näitä kommentteja kirjoittavat eivät joko tiedä mitän merkkivaatteista tai eivät vaan tunnista sellaista nähdessään.
Aidoksi voi tunnistaa niin monella tavalla; kuva on vain yksi. Sillä on iso merkitys, kuka vaatetta myy ja missä/mistä hankittua, mihin hintaan jne. Ja viimeistään vaatteen nähdessään voi sanoa, oliko ostos aito vai ei. Näissä hommissa vaan yleensä kehittyy sellainen vainu, joka ei koskaan petä!
Itse olen ostanut huutiksesta ja ebaysta yhteensä noin 190 merkkivaatetta ja väitän, että alun mokien (2kpl) jälkeen olen onnistunut ostamaan pelkästään AITOJA merkkivaatteita.
Vierailija:
sitten kun kysyy että mistä, ja saa vastaukseksi " ebay:stä" ... kyllä se aina vähän hymyilyttää...
Minäkin ostelen paljon käytettyjä merkkivaatteita, mutta en todellakaan sen merkin vuoksi. Yritän valikoida sellaisia, joissa ei merkki edes ole mitenkään näkyvillä. Satun vain rakastamaan esim. Kenzon pienten tyttöjen vaatteita, ne ovat niin syötävän suloisia! En viitsi maksaa täyttä hintaa vaikkei rahasta olekaan varsinaisesti pulaa, kun mielestäni ei ole järkevää maksaa 100 euroa paidasta, joka jää hetkessä pieneksi. Siksi ostan ebaysta. Ei se merkki minulle mikään itseisarvo ole, vaan vaatteen ulkonäkö muuten.
sulla varmaan sitten on erittäin vankka kokemus ebaysta, kun niin hyvin tiedät..?
johtuu vain siitä, että todellakaan en ikinä käytä Huutonetia. Luultavasti se pakettimaksu on nykyään jo paljon enemmänkin.
Kyllä täytyy olla pieni elämä. Itseä vartenhan ne vaatteet ostetaan, ei toisten kiusaamiseksi.
saan halvemmalla ulkomaalaisista nettikaupoista kuin Ebaysta.
Engelsmanneista olen tehnyt sen havainnon, että niille ei oikein käytetty kelpaa.. Uutta vaatetta huutavat aikamoisilla hinnoilla, mutta vastaava käytetty ei välttämättä mene ollenkaan..