Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AngelSounds kotidoppler

21.04.2007 |

Kokemuksia kyseisestä laitteesta. Kuuleeko sydänäänet myös loppuvaiheessa raskautta vai onko vaan alkuraskautta varten? Onko tullut tilanteita että laite ei toimikkaan siis ei aina kuule ääniä vaikka vauva olis hengissä?

Miinukset ja plussat nyt tähän pinoon :)

Kiitos

T.Silja

ps. näkeekö siinä myös mikä on vauvansyke?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin sen n. rv 15 ja siitä asti on aina äänet kuuluneet, kun olen niitä kuunnellut. Laitteen tietojen mukaanhan äänten pitäisi kuulua jo paljon aiemminkin, mutta itse siis tosiaan sain tuon vasta noilla viikoilla. Kerran en meinannut löytää sydänääniä millään, joten laitoin laitteen pois ja kokeilin vähän ajan päästä uudelleen. Vauva oli ilmeisesti niin takana tjsp, ettei äänet kuuluneet ekalla yrittämällä tai sitten en vaan osunut oikeaan kohtaan.

Hyvin äänet kuuluu edelleen, vaikkei tuota ole kyllä tullut käytettyä pahemmin, kun tää meidän masukas on niin aktiivinen, ettei kyllä tarvii liikkeitä laskea tai epäillä, että ollaanko siellä elossa.

Kisu rv 28+4

Vierailija
2/2 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin käytettynä lähes heti kun sain tietää raskaudesta sillä halusin sen siksi, että voin tarkistaa onko kaikki kunnossa aina silloin kun siltä tuntuu. 4km kokeneena esikoista odottaessa noita ei ollut kaupan ja kävin yksityisellä ultrassa noin joka toinen viikko kekenmenopelon vuoksi joten halvemmaksi tämä laite tuli.

Yritin kuunnella noin 2x viikossa mutta ensimmäisen kerran sain äänet kuuluviin rv 12+3 viikko myöhemmin kun neuvolan ikivanhalla rämällä.

Omat äänet kuuluin kyllä koko ajan ja aluksi luulinkin niitä vauvan sykkeeksi mutta ovat kyllä ihan erilaiset niin enää ei voi sekoittaa.

Itse olen kellosta laskenut sykettä. Ollaan myös liitetty doppleri tietokoneeseen niin koko perhe voi kuunnella samalla.

Pepsi rv 14+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla