Miksi kannattaa olla lapseton?
Kommentit (13)
Tahattomasti vai vapaaehtoisesti lapseton?
Lapset tietää rahan-, vapaa-ajan ja hermojen menoa.
kun istut vanhana yksin yksiössäsi, voit miettiä uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaduttanut valintani ja koti on isompi kuin yksiö.
Vierailija kirjoitti:
Hoitokodissa sitä ollaan, jossa muiden asukkaiden lapset ei käy omaisiaan katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Sä istut vanhana yksiössäsi yksin vaikka sulla ois viisi lasta. Ja kun alat olla vähän höperö, itket heidän peräänsä etkä tajua että heillä on työt ja perheet.
Mä aion valmistautua muuttamalla hyvissä ajoin senioriasuntoon, jossa on seuraa enkä itke kenenkään perään koska lapsia ei ole ollutkaan. Ja sitten pikku sopimus lääkärin kanssa, että ei turhia hoitoja niin ei muistikaan ehdi kokonaan mennä. Lapsettomat osaavat järjestää asiansa jo ajoissa, perheelliset kuvittelevat, että lapset jaksavat heitä hoitaa.
Saa olla kantava voima Suomen itsetuhossa.
Miehet on toksisia, koti ei ole turvallinen tila, kuka hoitaa lasta oikein kun äiti on kiroiluiltamissa tai seksiklubilla?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on toksisia, koti ei ole turvallinen tila, kuka hoitaa lasta oikein kun äiti on kiroiluiltamissa tai seksiklubilla?
Itseasiassa olet oikeassa. Miehet ovat usein toksisia olemalla itsekkäitä jos ei muuta, koti on huonon miehen kanssa usein helvetti ja voi se olla turvatonkin.
Eiköhän ne seksiklubit ja kiroiluiltamat ole miesten juttuja, päivänselvää että nainen hoitaa lapsia 24/7.
Täytyy sanoa, ettei lapsettomana sinkkuna ole vielä kertaakaan ollut niin huonoa päivää etten olisi sillä piristynyt, kun olen muistanut että mulla on ihan oma koti ja oma rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisikin lapsia, niin eivät kai hekään päivät pitkät kökötä vanhempiensa luona aikuisina?
Ei kannata. Jos et löydä mieleistä miestä ota joku vaan joka ns. ok tyyppi ja hanki lapsi ja eroa.