Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarpuolet eivät välitä isästä yhtään.

Vierailija
13.12.2025 |

Isällä kolme lasta ja sisarpuolet eivät välitä isästä yhtään. Eivät auta käytännön asioissa vaan kaikki jää minulle. Eivätkä heitä edes kiinnosta jos yritän jotain (erittäin harvoin) kertoa esim. isän voinnista. Eivät edes kysy miten isä aikoo viettää joulua, vaan oletus on että isä on meillä joulun. 

Ärsyttää ja surettaa. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isä huolehtinut näistä sisarpuolista kuten sinusta? 

Vierailija
2/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin juuri nuorelle sukuaiselle että ei tarvi tulla minun hautajaisiin itkemään kun ette nyt eämänkään aikana ole minusta välittäneet. 

Oli vaan pakko pyytää hänen tiedot testamenttia varten. En haluaisi jättää kellekään mitään mutta kun on varakkuutta niin pakkohan  se on jakaa paskasuvun kesken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin juuri nuorelle sukuaiselle että ei tarvi tulla minun hautajaisiin itkemään kun ette nyt eämänkään aikana ole minusta välittäneet. 

Oli vaan pakko pyytää hänen tiedot testamenttia varten. En haluaisi jättää kellekään mitään mutta kun on varakkuutta niin pakkohan  se on jakaa paskasuvun kesken. 

Ei ole pakko jakaa kuin lakiosa rintaperillisille ja loput voit määrätä minne haluat.

Vierailija
4/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, ainakin omasta mielestäni. Ei minua ole kohdeltu sen paremmin kuin muitakaan. 

Ap

Vierailija
5/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, ainakin omasta mielestäni. Ei minua ole kohdeltu sen paremmin kuin muitakaan. 

Ap

He selvästi tietävät paremmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi