Hakeutukaa sellaiseen työhön, että voitte olla lomalla tästä päivästä loppiaiseen
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kelan pääjohtaja?
No sairaslomallahan 'saa' olla kuka vaan.
En tiedä kuka voi töistä oikeaa lomaa pitää yli kolme viikkoa, muuten kuin kesällä. Ehkä jos on säästänyt lomapäiviään varta vasten nyt jouluun niin sitten voi lomailla pitkään.
Olen jo, yliopisto aikalailla hiljenee tuonne asti. Ainakaan mitään läsnätyötä vaativaa ei ole tiedossa. Työsähköpostit kyllä luetaan ja tarvittaessa vastataan. Jotain sentään jäljellä akateemisesta vapaudesta.
Mä oon nyt lomalla. Sit mulla tulee tammikuussa kaks viikon vapaa putkea ja helmikuussa taas viikon loma.
Minkä ihmeen takia? Tästä päivästä loppiaiseen on muistaakseni 9 päivää joina saa tuplapalkan, niin olisi aivan järjetöntä ottaa lomat nyt! Ei nuo kaikki päivät tietenkään osu itselle työpäiviksi, mutta useampi kuitenkin.
Monessa sellaisessa työssä kesä saatetaan painaa aamusta yöhön.
Ja jos olet yrittäjä, ilman vapaapäiviä.
Mä oon hakeutunut sellaiseen työhön, josta tykkään. Silloin se, että viettää siellä aika ison ajan elämästä, ei tunnu ankealta.
Mun tuttavapiirissä vapaata on tulossa keväällekin. Lomautuksia jne.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia? Tästä päivästä loppiaiseen on muistaakseni 9 päivää joina saa tuplapalkan, niin olisi aivan järjetöntä ottaa lomat nyt! Ei nuo kaikki päivät tietenkään osu itselle työpäiviksi, mutta useampi kuitenkin.
Vaikka sen takia, että kaikki eivät saa tuplapalkkaa kyseisiltä päiviltä. Mieluummin on vapaalla.
Olen jo sellaisessa työssä, onneksi. Kroppa ei kestä jatkuvaa hektisyyttä, vaikka mieli sitä kaipaakin. Olo on joskus kuin vankilassa tämän kropan kanssa.
En ole Paras Huipputekijä missään, joten en käy minkäänlaisessa työssä.
Noin muutoin, ihan mielelläni kävisin töissä vielä näin joulukuussa. Tammi-helmi-maaliskuun voisin pitää omaa lomaa pääomatuloilla lorvien ja hiihdellen.
Kelan pääjohtaja?