Onko teillä rakkaita lapsuuden leluja tallella ja mitä ne on?
Minulla oli nalle ja nukke mutta puoliso heitti ne roskiin. Olivat hieman rikki. Niillä oli kuitenkin valtava tunnearvo.
Kommentit (25)
Ei ole itsellä, mutta veljen lapsenlapsella on minun vanhoja leluja. Iso nukke, jonka sain kaksivuotiaana ja eläinfiguureja kaunissa peltilaatikossa säilytettynä. Noilla on leikkinyt myös veljen lapset. Nukke on jo 55 vuotta.
Kaikki barbit ja niiden vaatteet ja tarvikkeet. Mahtuvat juuri ja juuri äitiyspakkauksen laatikkoon. Ja ne ovat minun muistojani ja aarteitani, en anna niitä kenellekään leikittäväksi.
Ei valitettavasti. Perheemme muutti lapsuudenkodista toiselle paikkakunnalle ollessani varhaisteini-iässä ja isäni heitti kaikki lapsuuden lelut pois todeten että olen jo liian iso leikkimään niillä. Ikävöin pitkään. Tänä päivänäkin muistan miltä nukkeni, barbini, Peppi-vermeet ym. näyttivät.
Vanhat lelut menee kirppareilla todella hyvin jos ei halua niitä säästää.
Minulla olisi ollut pari lelua jotka olisin halunnut säästää itselleni mutta ku*ipää siskoni vei kaikki lelut jotka irti sai. Sisko myi lelut kirpparilla kun sen kakarat tulivat vanhemmiksi.