Ano Turtiainen
On kuulemma sotilasarvoltaan majuri ja koulutukseltaan insinööri!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa luki näin Turdiaisesta:
Venäjän sisäisessä propagandassa rajoittava tekijä on tietysti se, että hänen äidinkielen ilmaisunsa ei ole kummoista, puhumattakaan sitten venäjästä, Lassila kuittaa lyhyesti.
Venäjällä sankarikuolemaa pidetään suuressa arvossa.
Propagandakoneisto voi sellaisen järjestää, vainaja ei pääse puhumaan tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpiainen on hyvä esimerkki liiallisen lihaksen vaikutuksesta aivotoimintaan.
Tutkimusten mukaan liikunta parantaa kognitiivisia kykyjä.
Miksi monet urheilijat vaikuttavat hieman yksinkertaisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpiainen on hyvä esimerkki liiallisen lihaksen vaikutuksesta aivotoimintaan.
Tutkimusten mukaan liikunta parantaa kognitiivisia kykyjä.
Kyllä, mutta näyttääkö Ano sille, että hän harrastaa liikuntaa? Minusta hän näyttää ja varsinkin kuulostaa sille, että sydän pettää hetkellä millä hyvänsä. Hän ei pysty edes kävelemään rauhallisesti hengästymättä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpiainen on hyvä esimerkki liiallisen lihaksen vaikutuksesta aivotoimintaan.
Tutkimusten mukaan liikunta parantaa kognitiivisia kykyjä.
Kyllä, mutta näyttääkö Ano sille, että hän harrastaa liikuntaa? Minusta hän näyttää ja varsinkin kuulostaa sille, että sydän pettää hetkellä millä hyvänsä. Hän ei pysty edes kävelemään rauhallisesti hengästymättä
Harrastaa.
Yhäkkö se Ano elossa, eikö se ole vielä pudonnut ikkunasta?
Vierailija kirjoitti:
Yhäkkö se Ano elossa, eikö se ole vielä pudonnut ikkunasta?
Yhä. Elossa ja hyvissä voimissa.
Vierailija kirjoitti:
Turpiainen on hyvä esimerkki liiallisen lihaksen vaikutuksesta aivotoimintaan.
Ja liuallisten steroidien vaikutuksesta sydämeen: Suuhengittäjä
Ano on kasa lihaa, joka ohjautuu reflekseillä. Hyvin hitailla, varmaan maailman hitaimmilla. Kiinnostava kohde neurotutkijoille.
Läääh läääh Jeesus läääh Venäjä läääh Suomi läääh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhäkkö se Ano elossa, eikö se ole vielä pudonnut ikkunasta?
Yhä. Elossa ja hyvissä voimissa.
hyvissä voimissa se ei ole ollut vuosikausiin, jo edeuskunnassa ollessaa puuskutti joka sanan jälkeen. Saarikko sanoi sille että turtiaisen on parasta pitää huolta omasta kunnostaan, kun se jotain vänkytti vastaan.Koko sali suorastaan räjähti nauramaan, valitettavasti eduskunnan kyselytunnin lähetys aika loppui juuri kun olisi parasta tullut
Veikkaan että sopeutumisrahasta ei paljon jää ulosottojen jälkeen. Suojaosa?
Millähän sen muija elää? Kansaneläkettä ei makseta ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Ano on oman tiensä kulkija.
Vyöryjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpiainen on hyvä esimerkki liiallisen lihaksen vaikutuksesta aivotoimintaan.
Tutkimusten mukaan liikunta parantaa kognitiivisia kykyjä.
Miksi monet urheilijat vaikuttavat hieman yksinkertaisilta?
Temu Selane tuli heti Anon jälkeen mieleen. Miksihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ano on oman tiensä kulkija.
Vyöryjä.
Se valuu.
Kääk!