Miksi modet ei bännää tuota palstahullua?
Kommentit (51)
Jaaha, "sama ihminen kaikkien palstahullujen takana" -hullu taas vauhdissa.
Kysymys ap:lle (ei vittuiluna): Montako käyttäjää arvioit täällä kirjoittavan päivän aikana?
Saisi se puppa hullu lähteä vaikka kesällä oli välillä hyvät jutut, sitten tämä hokka hullu ja lopuksi se raiskaushullu jonka mielestä edes lapsen isää ei saa päästää tyttölapsen lähelle
Siis kuuleeko tollo-ap että täällä on joku 5 kirjoittajaa, joista yksi on se palstahullu? 😂
Oletko ap 70v? 😂
Miten muka? Uuden ip:n saa pelkästään sillä, et esim. suljet vähäksi aikaa puhelimen mobiiliyhteyden. Eri asia, jos jotain laitonta, niin ylläpito ottaa yhteyden poliisiin, joka saa ip:n haltijan operaattorilta.
Täytyy bannata laite, pelkkä ip-osoitteen bannaus ei auta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saisi se puppa hullu lähteä vaikka kesällä oli välillä hyvät jutut, sitten tämä hokka hullu ja lopuksi se raiskaushullu jonka mielestä edes lapsen isää ei saa päästää tyttölapsen lähelle
Mitä oli kesällä?
Palsta täyttyy spämmialoituksista, jotka on kielletty säännöissä. Puppaa vaan
Samalla koko sivu ei toimi kunnolla ja täysin tavalliset aiheet katoaa, miksi?
lehtonen kun kotiutui heti alkoi puppaa somettamaan äidiltään salaa.
Vierailija kirjoitti:
Palsta täyttyy spämmialoituksista, jotka on kielletty säännöissä. Puppaa vaan
Samalla koko sivu ei toimi kunnolla ja täysin tavalliset aiheet katoaa, miksi?
EIPÄ TÄÄ MUUTENKAAN TOIMI
Tekin olette sen vihdoin huomanneet ettei ne bannit hyödytä mitään
En sitäpaitsi ole pelkästään se joka puhuu Hokka juttuja olen myös se joka sanoo ettei raha asiat ole niin huonosti kuin mitä olen antanut ymmärtää mutta ei tulevan mieheni sitä tarvitse tietää
Olen myös se joka haluaa herrasmiehen joka huolehtii köyhän naisensa rahallisesta hyvinvoinnista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oli kesällä?
Etupyypyy?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuuleeko tollo-ap että täällä on joku 5 kirjoittajaa, joista yksi on se palstahullu? 😂
Oletko ap 70v? 😂
Ootko sä uusi täällä? Täälä on monta hyvin tunnistetttavaa palstahullua. On konalan puppa, on sukunimihullu, on Tradenomi, on Allu. Lisäksi muita hulluja, jotka nekin saattaa olla konala itse.
Koska Sanoma Oyj puolustaa mm. kunnianloukkauksia ja vainoamista.