Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko some aiheuttanut sen että joulukin "upgreidataan" kuvia varten?

Vierailija
12.12.2025 |

Ei jouluaterialla mitään paperisia lautaslinoja vaan huolellisesti silitetty ja hienosti taiteltu pellavakankainen, johon vielä haetaan metsästä puolukanvarpu juuttinaruun koristeeksi. Foliovuoka? Hyi kauheaa, ei tietenkään. 

Kuusi on aito saksalainen pihta eikä ainakaan mikään suomalainen kräki. Ja värimaailma hillitty hallittu, ei mitään punaisia tonttuja, yh.

Jne. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ap:n kuvaamaa nykyään tarvita, kun kuvan voi parissa minuutissa parannella haluamillaan huippuluokan höystöillä  AI:n avulla.

Selitä nyt vielä, minkä takia sitä kuvaa pitää parannella. Eihän se ole parantelun jälkeen enää se tilanteesta otettu kuva. Tai oikeastaan, ketä varten se parannus tehdään.

Kysyn ihan tosissani, kun en käsitä sitä.

Selitän vähän itse : Mulla kun on kasapäin vanhoja paperikuvia, pitkältä ajalta, ja eri tilanteista. Niitä ei ole suunniteltu millään lailla, eikä mitään asetteluita tai muuta. Kymmenien vuosien jälkeen aistin niistä ne tilanteet, kuin olisi juuri tapahtunut. Siellä näkyy taustalla vaikka mitä, eikä ole paljon haitannut. Sanoisin että ne kuvat ovat hyvin eläviä.

Aloitus koski somessa hienostelua. En minä ymmärrä miksi kukaan laittaisi _mitään_ yksityisiä kuviaan someen, joten olen väärä henkilö vastaamaan.

Omat muistokuvat on täysin eri asia kuin puolitutuille postailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän