Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei maksanut velkoja joten käräytin sen kelalle että sillä on toinen tili.

Vierailija
12.12.2025 |

Nyt se ihmettelee miten kela voinut saada tietää eikä se saa tukia 3 kuukauteen koska sillä ollut tilillä 1400 euroa säästössä. HAhaha siitä sait kun ei maksanut 20 euroa mulle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se ei ainakaan niitä rahoja sulle maksa, onnea.

Vierailija
2/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oiva kikka lasun rinnalle, jos uhrilla ei pentuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit polkenut hanuriin koko rahalla.

Vierailija
4/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tää on ihmeellistä, miten leväperäisesti jotkut suhtautuu velkoihin. Kysyisivät edes suoraan, että annatko rahaa asiaan x. Yks kaveri on venyttänyt 15e velkaa kesäkuusta asti ja toinen röökiaskin verran kolme kuukautta. Ei voi hitto kenelläkään mennä noin huonosti.

Itselle ainakin opetettu, että nää asiat hoidetaan sovitusti.

Ainiin, toi toinen kaveri lie missä aineissaan rahantarpeessaan pölli mun kolmiolääkkeet ja muita. Yritin saada kiinni, et palauttaisi tai teen rikosilmoituksen, ei vastaillut kuukausiin. Itse lääkkeethän maksaa apteekissa n 50e ja oisko se kadulla niistä satasen saanut.

Nyt sille on tulossa 3000e korvausvaatimus oikeuden kautta mm henkisestä kärsimyksestä ja lääkärikuluista. Oikeusavustaja oli sitä mieltä, että 1000-2000e on oikein kohtuullinen korvaus, ne lääkkeet oli mun toimintakyvyn kannalta ehdottoman tärkeitä.

Lienee halvemmalla ois päässyt, jos ois vaan palauttanut ne mun kolmiolääkkeet. Oisin mä voinut lainatakin tai keksiä jonkun laillisen homman mistä se vois sen muutaman kympin saanut.

Ihmiset on ihania.

Vierailija
5/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida aapeen budjetti olla siitä kiinni vaan periaatteesta. Tuskin kovin läheinen ystävä muutenkaan jos ei saa paria kymppiä maksetuksi vaikka rahaa on.

Karma on joskus hassu.

Vierailija
6/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lainata?

Vierailija
7/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tää on ihmeellistä, miten leväperäisesti jotkut suhtautuu velkoihin. Kysyisivät edes suoraan, että annatko rahaa asiaan x. Yks kaveri on venyttänyt 15e velkaa kesäkuusta asti ja toinen röökiaskin verran kolme kuukautta. Ei voi hitto kenelläkään mennä noin huonosti.

Ainiin, toi toinen kaveri lie missä aineissaan rahantarpeessaan pölli mun kolmiolääkkeet ja muita. Yritin saada kiinni, et palauttaisi tai teen rikosilmoituksen, ei vastaillut kuukausiin. Itse lääkkeethän maksaa apteekissa n 50e ja oisko se kadulla niistä satasen saanut.

Nyt sille on tulossa 3000e korvausvaatimus oikeuden kautta mm henkisestä kärsimyksestä ja lääkärikuluista. Oikeusavustaja oli sitä mieltä, että 1000-2000e on oikein kohtuullinen korvaus, ne lääkkeet oli mun toimintakyvyn kannalta ehdottoman tärkeitä.

Lienee halvemmalla ois päässyt, jos ois vaan

Ehkäpä tuollaisilla kolmiolääkkeiden varastajilla lienee vähän erilainen ajatusmaailma ja järkenjuoksu ja elämänhallinta? 

Vierailija
8/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varkaille lainailla enää. Jos joskus oliskin oikea hätä ja tarvitsisi johonkin tärkeään,niin siinäpähän on kun veti kaverilta välistä.

Vierailija
9/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee halvemmalla ois päässyt, jos ois vaan

Nyt täytyy tunnustaa, etten tiedä mitään tuollaisesta kallujen maailmasta.

Vierailija
10/10 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap teki ihan oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi