osaaminen ei ole mulla riittänyt haaveiden toteuttamiseen. Tabu josta ei saa puhua.
Olisin halunnut olla DI. Ne on läpäissyt tiukan seulan. Minä en siitä päässyt läpi.
- Liian paksu perhoseksi
Kommentit (11)
Älä nyt. Ei koulutus ole miehessä tärkeää rahan takia. Itse vain tulen paremmin juttuun rahallisen DI-miesren kanssa
Dippejä valmistuu joka vuosi vain vajaa 3000kpl.
Vain muutamia kymmeniä tuhansia on työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Dippejä valmistuu joka vuosi vain vajaa 3000kpl.
Vain muutamia kymmeniä tuhansia on työelämässä.
Yhteenveto
koulutusasteista työikäisillä (18 - 64 v):
#Suorittanut korkeintaan
Vain perusaste: ~100%
Toisen asteen tutkinto: ~84%
Alempi korkeakouluaste (AMK/kandidaatti): ~41%
Ylempi korkeakouluaste (maisteri tai ylempi AMK): ~21%
DI: ~0,4 %
Jotenkin kauheen seksikkäitä ne tupsulakit
Aina kannattaa opiskella jotain itselle sopivampaa alaa, miehetkin voi toimia esim. hoitoalalla.
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa opiskella jotain itselle sopivampaa alaa, miehetkin voi toimia esim. hoitoalalla.
🤢 Gaylord Fucker
Vierailija kirjoitti:
No, ei kaikki sinnekään pääse, vaikka niin moni luuleekin. Nykyään sairaanhoitajaksi opiskelemaan pääseminen on oikeasti haastavaa.
ite en oo koskaan päässyt opiskelee kun ei oo yksinkertaisesti päässyt mihinkään sisään.
Vierailija kirjoitti:
ite en oo koskaan päässyt opiskelee kun ei oo yksinkertaisesti päässyt mihinkään sisään.
Laihduta!
Vierailija kirjoitti:
Ulko-ovi:
usein 90100 cm, mutta voi olla kavennuksia (kynnykset, kaiteet)
-sama
Täytyy nostaa hattua niille joiden päähän DI:n seppele on valmistumisjuhlassa laskettu.
-Ap
Arvostus 100 %