Vuosittain 30000 ihmistä lomailee veronmaksajien piikkiin
"Tänä vuonna tuettua lomaa haki kaikkien lomajärjestöjen kautta yhteensä noin 87 000 ihmistä, joista noin kolmannes voitiin valita lomalle."
Onko se oikein??
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
On se mulle ihan okei.
Luulen, että ovat jotain lyhyitä kylpylälomia
Sinä et maksakaan veroja
Köyhiä perheitä pitää tukea mutta kylpylä ja lintsireissujen ei pitäisi kuulua palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Entäs noiden 30t ihmisarvo?😰
Miten loma ja ihmisarvo liittyy toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs noiden 30t ihmisarvo?😰
Miten loma ja ihmisarvo liittyy toisiinsa?
Ihmisarvoiseen elämään kuuluu etelänloma. t. Vasemmisto
Voi v*ttu että olet kateellinen.
Olet selkeästi perskokkareloinen, kun sinun pitää koko ajan keksiä uusia huono-osaisia päähänpotkittavaksi ja epäinhimillistettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet selkeästi perskokkareloinen, kun sinun pitää koko ajan keksiä uusia huono-osaisia päähänpotkittavaksi ja epäinhimillistettäväksi.
🤣😂
Kun jostain pitää säästää, niin eikähän tämä ole ihan mainio säästökohde. Ei mikään välttämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
En halua maksaa noiden 30t lomia, ei kukaan munkaan lomia maksa
Eräs sutiviiksinen taidekoulupudokaskin luokitteli ihmisiä ali-ihmisiin ja yli-ihmisiin..
Ei me työssäkäyvätkän joka vuos ilomalle päästä, ainakaan kylpylään täyshoitoon, kuten nämä tuetut lomat ovat. Ihan hyvä että loppuvat.
Lapsiperheitä, mutta onhan lapsilisät sitä varten eikä niitä mamja kannata hyysätä.
Ihopotilaat saa aurinkolomatkoja jonkin verran, eikä se ihon tulehtuminen viikon auringolla mene miksikään. Ihan hyvä, että lopetetaan. Ne on aina ne samat valittajat, jotka valitaan aurinkomatkoille.
Kun olin lapsi ja äitini oli työtön juoppo, parisuhteessa toisen työttömän juopon kanssa, me käytiin tuetulla lomalla kylpylässä. Äitini ja tämä toinen mukaan raahattu juoppo, juopottelivat koko loman ajan. Paluumatkalla kumpikaan ei ollut ajokunnossa, riitahan siitä syntyi. Äidin puoliso ajoi ensimmäisen kilometrin, päädyttiin ojaan. Äitini oli hyvä kuski myös kännissä.
Mukavia lapsuusmuistoja, mutta voisihan nuita edelleen vähävaraisille perheille tarjota.
Jos somppu lomailee Somppulimaassa, siihen ei tarvitse erikseen hakea mitään.
Kela Gold...
Tuossakin on kytkettynä matkatoimistot ja kylpylät, jotka myy palveluita valtiolle. Noiden paikkojen ei tarvitse itse tehdä normaalia kaupankäyntiä/yrittämistä, koska valtio maksaa heille vuosittain isot summat. Rahaa vaan jaetaan joka paikkaan.
Olen perheeni kanssa ollut kahdesti tuetulla lomalla noin 15 vuotta sitten. Harmi, että niistä joudutaan nyt leikkaamaan, koska itse koin saadun tuen konkreettiseksi avuksi, joka mahdollisti pienellä yhteiskunnan panostuksella paljon. Haluaisin todeta, että tuettu loma oli kylpylähotellissa tai vastaava sisältäen majoituksen, ateriat ja jotain pientä ohjelmaa. Osa tuen kritisoijista ei itse edes lähtisi vastaavanlaiselle lomalle, mutta joillekin kuten meille se oli silloin iso asia.
On se mulle ihan okei.
Luulen, että ovat jotain lyhyitä kylpylälomia