Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako ystävää sinulla on?

Vierailija
12.12.2025 |

Eli montako sellaista ihmistä sinulla on, joita pidät ystävänäsi? Entä montako kaveria?

Kerro myös miten määrittelet ystävän ja kaverin eli mitä nämä sanat tarkoittavat sinulle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään ystävä nimikkeellä, mutta muutama läheinen on (esim. perheenjäsenet ja ei sitten  alaikäisiä kaikki) joihin voin luottaa, että eivät valehtele, eivätkä tahalleen tekisi jotain pahaa tai haittaa ja ovat valmiit auttamaan, jos sopii jotenkuten aikatauluun.

Eräitä suhteita läheisiin on yritetty  sabotoida, kuten suhdetta omiin vanhempiin törky manipulaatioin, valhein , sabotoinnein ja osaksi rikoksinkin, vaikka rikokset sinänsä liittyvät toisenlaiseen häirintään kun ihmissuhteisiin. Joillain on ollut sitten hirveä vimma häiritä!   

Tuokin voi riittää joillekin,  vaikka ystävät on aina hyvä lisä, siis oikeat ystävät, ei selkäänpuukottajat.Miten joitain voi häiritä se, jos jollain ei ole ystäviä aikuisiällä? Anna mä arvaan. On silloin ylimielinen ja hankala?  

Vierailija
2/3 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mun ystävä. Ei ole muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä, joihin luotan täysin, on 3. Kavereita on sitten liuta. Ja tero on siinä, että ystävät tietävät musta ja mun elämästä lähes kaiken sellaisen, mitä ystäville nyt yleensä kerrotaan ja tiedän, että asiat eivät leviä heiltä eteenpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi