Nyt on kyllä upea puku Suzanne Innes-Stubbilla
Olisi voinut laittaa tämänkin puvun vaikka itsenäisyyspäivän vastaanotolle. Komea nainen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1b0e58e3-431d-42eb-b09e-8eba44…
Kommentit (21)
Ihan epätasapainoinen leikkaus. Hyvä väri, sopii Iinekselle mutta vielä on matkaa kunnes löytää sen tyylinsä.
Pussitettu kangaspala. Tosin ei ne muutkaan olleet isoinen hihoineen hyviä .
Mitä kamalaa tuossa nyt sitten taas on? Mun mielestä on oikeasti upea mekko joka sopii kantajalleen hyvin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kamalaa tuossa nyt sitten taas on? Mun mielestä on oikeasti upea mekko joka sopii kantajalleen hyvin. Ap
Mielestäni puuttuu ompelutaito ja vaatteen istutus mitä odottaisin ammatti-ihmiseltä , ko. suunnittelijalla aina samoja ryypytettyjä loimiajotka eivät ns. istu .
Vierailija kirjoitti:
Upea.
Hihan olisi saanut ommella lyhyemmäksi. Eikö tuo sama iltapuku ollut Ruotsissa vieraillessa yllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni puuttuu ompelutaito ja vaatteen istutus mitä odottaisin ammatti-ihmiseltä , ko. suunnittelijalla aina samoja ryypytettyjä loimiajotka eivät ns. istu .
Poimutetun vaatteen idea ei ole mennä vartalonmyötäisesti. Sitä tehdään, mikä myy.
Onko valokuvat otettu keskitysleirin vartijoiden kesäjuhlilta vuodelta?
Ihan kamala mutta olen tottunut näkemään hänet järkyttävissä asuissa. En ymmärrä miksi hänen tyyliään hehkutetaan? Hänellä ei sitä ole.
Miksi presidentin puoliso ei vaan voi käyttää ihan normaaleja tavallisista kaupoista ostettuja vaatteita ja olla kuin suomalainen nainen? Prismasta löytyisi ihan hyviä vaatteita tuollekin tai jos nyt parempi haluaa olla niin hankkisi vaatteensa edes Stockmannilta, mutta sekään ei riitä. Jotain ihmeellisiä ja kalliita epäkäytännöllisiä muotisuunnittelijoiden luomuksia pitää käyttää. Toinen ääripää huonoudesta on sitten valtiovarainministeri, joka tilaa hirveät määrät kamalia rytkyjä Kiinasta netistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala mutta olen tottunut näkemään hänet järkyttävissä asuissa. En ymmärrä miksi hänen tyyliään hehkutetaan? Hänellä ei sitä ole.
Sinäkö sen päätät? Sinulla on absoluuttinen tyyli. Kyllä hän on oikein tyylikäs.
Tulee mieleen että sinä pukeudut räikeäasti.
SUZANNELLA ON UPEA KROPPA. Tuo niskaan nakattu loimi ei toimisi useimman naisen päällä ollenkaan.
Ihan kaunis asu. Se beige päiväasukin oli tyylikäs.
Minusta näyttää ihan ikkunaverholta, johon hän on kietoutunut, en siis hauku tätä mutta näyttää ikkunaverholta.
Tässä presidentin vaimolle sopiva edustusasu kaikkiin päivätilaisuuksiin ihan Prismasta.
https://www.prisma.fi/tuotteet/110971379/london-fog-kotelomekko-218l042…
Ja vielä jakku tuohon
https://www.prisma.fi/tuotteet/110869244/london-fog-naisten-bleiseri-22…
Tämä asu sopisi muuten valtiovarainministerillekin.
Monet muka hienot ja kalliit huippusuunnittelijoiden ja huippumerkkien vastaavat asut näyttävät ihan samalta kuin tuo Prisman.
Miksi Itsenäisyyspäivän juhlien ja valtiovierailujen osalta ainoa puheenaiheenne ja kiinnostuksen kohteenne on vaatteet ? Pieni on sielunne maailma.
Ai kauhea, mikä ryhditön rytky, jotka vielä pahentaa se, että kantajan oma ryhtikin näyttää kuin naulakkoon roikkumaan laitetulta mollamaijalta. Yhtään ei auta asiaa, että hihat näyttävät liian pitkiltä. Ja tuon ikäisellä naisella ei auttaisi paljastella olkapäätä tuolla tavalla, ei sitten yhtään. Luurankonainen tanssii...