Ylen mukaan silmien venyttely on sitten rasismia.
Miten tähän on oikein tultu? Silmien venyttely on täysin normaalia ja se auttaa migreeniin.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Etnisyyden piirteiden avulla pilan tekemistä tai huonoa huumoria. Ei ehkä suoraa rasismia, mutta tällainen kasarijunttius on jo pääsääntöisesti ajat sitten tuomittu ja muuttunut ei-hyväksyttäväksi. Puolet pulttibois-hahmoista perustui samaan ideaan. P-P ja Aake veti lankkia naamaan tai kanttihousut ja pulisongit tai neljän tuulen hatun päähänsä ja esittivät hassunhauskoja etnisten ryhmien stereotyyppejä. Ei se enää käy päinsä vaikka vielä YYA:n ollessa ulkopolitiikan dogmina olikin valtamedian viihdettä premiumpaikalla. Silloin erilaisuudelle sai nauraa. Siitä on nyt vähän sivistytty.
AAKE ei anteeksi pyydellyt,kiitos hänelle,PPP LEIKKI VIHERPOLIITIKKOA ja Aneli kuin koira anteeksiantoa.
Vierailija kirjoitti:
Sanan " kiinalainen ' liittäminen siihen on se juttu, ei itse venyttely.
Ole hyvä.
Eli jos aasialaiset leikkauttavat silmänsä enemmän valkoisten silmiä näyttäviksi niin se on myös rasismia?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas persut nyt näin ärhäköinä ovat asiasta kun olen käsittänyt että kaikki muu kuin elovena-tytöt ovat kiellettyjen listalla. Tässähän menee vähän hämilleen. Muistelen tässä mitä tapahtui Lucia-neidon kohdalla. Teillä kääntyy koko puku monta kertaa minuutissa? Aika veijareita.
Kannattaisi laajentaa maailmankatsomustaan. Jos jokaisen asiaan tulee mieleen persu, niin se on huolestuttavaa, jopa ammattilaisen näkökulmasta. Toki jos teet tätä ammatiksesi eli puoluetoimiston tai ylen palkkaamana, niin sitten ymmärrän.
Sekopäistä on touhu. Vi*** että vit***aa!!
Joululauluja ei enää koulussa lauleta, jos laulussa mainitaan " jeesus", "enkeli", "jumala" jne.
Mitä TÄMÄ ON!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä.
Eli jos aasialaiset leikkauttavat silmänsä enemmän valkoisten silmiä näyttäviksi niin se on myös rasismia?
Ja valkaisevat ihonsa. Näitähän siellä teinien fanittamassa Koreassa tehdään valtavasti.
Ymmärtäisin loukkaantumisen, jos se olisi kohdistettu jotain henkilöä kohtaan eli venytelty jollekin ihmiselle silmiä. Mutta jos joku nyt päänsäryn vuoksi venyttää silmiään ja näyttää omasta mielestään kiinalaiselta, niin eihän hän silloin ketään loukkaa, eikä edes halua loukata. En näe, että tuo kuva olisi otettu loukkaamistarkoituksessa. Nyt on kyllä mielestäni ihan vain ilkeämieliset ihmiset löytäneet syyn kiusata. Kohu on nostettu kiusaamistarkoituksessa ja se on mielestäni kamalaa. Sairas yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan mutta aasialaisilla on vinot silmät ilman silmäluomia. Ällöttää henk koht.
Minullakin on vinot silmät, ja olen supisuomalainen.
Aasiassa on nykyisin trendinä, että nuoret käyvät leikkauttamassa silmäpoimunsa pois. Onko se sitten kaukaasialaisen kulttuurin omimista?
Kukaan muu ei maailmassa ole tuosta pahastunut kuin valkoiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa kukkahatut millainen on maailmankuulun valokuvaajan Irvin Pennin muotokuva Miles Davisista:
https://www.artsy.net/artwork/irving-penn-miles-davis-new-york
Kyllä saa taas olla oikein ällistynyt ihmisten typeryydestä! Esittääkö tuo ukko kiinalaista, niinkö jutussa sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut pelkästään siitp vaan ylipäätään henkilön käytös muutoinkin. Esim se video jossa hän ylpeili sillä miten lentää biznesluokassa sillävälin kun haterit vihaa.
Tämä taitaa olla somekohun varsinainen syy. Perisuomalainen kateus, kun joku pääsee lentämään business-luokassa.
Voi taas riisiä. Nyt ei osteta kyllä. Syödään pottuja.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä.
Aijaa hyvä tietää. Sanonkin tästedes riisin33k3ri, jotta kukaan ei loukkaannu.
Ja ennen kun alat persuttelemaan, isäni on Kamerunissa syntynyt Ranskan kansalainen, joten olen melko ruskea itsekin. En vaan jaksa wokea ja ainaista uhrihierarkiaa.
Vierailija kirjoitti:
ihan ylireagointia, kyllä on vuosikymmeniä tehty niin että jos kysytään, tehdäänkö perunoita vai riisiä, niin jos vastaus on riisiä, niin sitten venytellään silmänurkkia. Sitäpaitsi kaikilla aasialaisilla on vinot silmät, ei mitenkään rajoitu pelkästään kiinaan. Eikä siinä nyt ole mitään pahaa, se on kasallinen ominaispiirre, jotai ei tarvitse hävetä. Onhan meillä ollut aikoinaan tosihauskat mm Pulttibois , jossa oli saamelaista heinähattua, apuva-miestä ja muuta ihan hauskaa huumoria. Onhan meitä suomalaisiakin ruottalaiset aina nimitelleet finnjäveleiksi (ja onhan sen niminen kapakkakin vielä Helsingissä), norjalaisia naurattaa suomalaiset Pekka-vitsit, enkä ole kyllä näistä ymmärtänyt mieltäni pahoittaa. Olen asunut noissa maissa ja nauranut makeasti muiden mukana. Ryss...telläkin saa koskako. maa on ihan englanninkielelläkin russian. Irlantalaisia aina naurattaa kun niitä nimitellään juoppokansaksi jne.
Kyllä on nyt niin na
Jessus mikä junttien juntti!
BUDHA TULEE HAKARISTI BUDHAAAA SHAAMAANIT.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas persut nyt näin ärhäköinä ovat asiasta kun olen käsittänyt että kaikki muu kuin elovena-tytöt ovat kiellettyjen listalla. Tässähän menee vähän hämilleen. Muistelen tässä mitä tapahtui Lucia-neidon kohdalla. Teillä kääntyy koko puku monta kertaa minuutissa? Aika veijareita.
Olen luullut, että persut suhtautuvat varsin avoimesti muihin kansallisuuksiin. Katsokaapa vaikka Tynkkysen ja Vigeliuksen puolisoita.
Vierailija kirjoitti:
Sekopäistä on touhu. Vi*** että vit***aa!!
Joululauluja ei enää koulussa lauleta, jos laulussa mainitaan " jeesus", "enkeli", "jumala" jne.
Mitä TÄMÄ ON!!
Tähän on tultu, koska kaikki on annettu mennä tähän. Vaikutukset alkavat näkymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä.
Aijaa hyvä tietää. Sanonkin tästedes riisin33k3ri, jotta kukaan ei loukkaannu.
Ja ennen kun alat persuttelemaan, isäni on Kamerunissa syntynyt Ranskan kansalainen, joten olen melko ruskea itsekin. En vaan jaksa wokea ja ainaista uhrihierarkiaa.
Arvaas ollaanko kamerunissa rasisteja valkoisia vastaan !!! Mut hyvää joulua. Valkoisilla on vain vähän aurinko suojaa betakaroteenia .
Miljonääri Kim Väisänen sen hyvin sanoi.
Voit tehdä mitä huvittaa ja sanoa aidosti mielipiteesi jos olet erittäin rikas tai erittäin köyhä.
Kaikki siltä väliltä niin saa varoa tekemisiään tai uhkaa potkut.
Mä en ainakaan ikinä silmiä venyttele migreenin takia, hieron ohimoita... ja sitäkin teen harvoin.
Silmäkulmissa, kulmakarvojen alla on aku-pisteet. Auttaa päänsärkyyn, kun niitä hieroo.