Mitä kivaa aiot tehdä nyt torstaina?
Kommentit (8)
Syön aikaisen päivällisen ja sitten lähden tapaamaan kaverin drinksujen merkeissä. Jos olen kotona säälliseen aikaan, katson jakson pari Mythic Quest-sarjaa ennen nukkumaan menoa, mulla on uusi pehmeä sohva jolla on kiva löhötä ja katsoa telkkaria. Nukkumaan ennen puolta yötä, että saan kunnon unet ennen huomista työpäivää.
Syön väännän rankat paskat piereskelen kuuntelen radio rockia vittuilen runkkaan ja häiriköin palstalla
Olin töissä ja koulutuksessa. Nyt pyykkikone ja tiskikone pyörii ja järjestelin paikkoja ja vein lehdet keräykseen. Tässä nyt kahvittelen ja kohta pyyhin pölyt ja imuroin. Toisen pyykkikoneellisen pesen vielä ja laitan ruokaa ja syön. Mukava iltapäivä ja ilta on. Minusta kodin siivous on mukavaa. Sen jälkeen on mukava lepäillä. Hiustenpesupäivä on tänään. Miesystävälleni soitan.
Varmaankin juon kaljaa, koska olkapää ollut niin kipeä, ettei pysty oikein nukkunaan. Eiköhän se siitä tokene.
Olin jo kirppiskierroksella, nyt teen ruokaa mun vanhemmille ja koristelen vielä vähän kotia.
Ajattelin imuroida parin tunnin päästä. Kivuus tulee siitä siististä fiiliksestä jälkeenpäin.
syän ja piäreskelen