Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa aiot tehdä nyt torstaina?

Vierailija
11.12.2025 |

Tai filosofoida.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syän ja piäreskelen

Vierailija
2/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aikaisen päivällisen ja sitten lähden tapaamaan kaverin drinksujen merkeissä. Jos olen kotona säälliseen aikaan, katson jakson pari Mythic Quest-sarjaa ennen nukkumaan menoa, mulla on uusi pehmeä sohva jolla on kiva löhötä ja katsoa telkkaria. Nukkumaan ennen puolta yötä, että saan kunnon unet ennen huomista työpäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön väännän rankat paskat piereskelen kuuntelen radio rockia vittuilen runkkaan ja häiriköin palstalla 

Vierailija
4/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä  ja koulutuksessa. Nyt pyykkikone ja tiskikone pyörii ja järjestelin paikkoja ja vein lehdet keräykseen. Tässä nyt kahvittelen ja kohta pyyhin pölyt ja imuroin. Toisen pyykkikoneellisen pesen vielä ja laitan ruokaa ja syön. Mukava iltapäivä ja ilta on. Minusta kodin siivous on mukavaa. Sen jälkeen on mukava lepäillä. Hiustenpesupäivä on tänään. Miesystävälleni soitan. 

Vierailija
5/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin juon kaljaa, koska olkapää ollut niin kipeä, ettei pysty oikein nukkunaan. Eiköhän se siitä tokene.

Vierailija
6/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo kirppiskierroksella, nyt teen ruokaa mun vanhemmille ja koristelen vielä vähän kotia. 

Vierailija
7/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin imuroida parin tunnin päästä. Kivuus tulee siitä siististä fiiliksestä jälkeenpäin.

Vierailija
8/8 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lärvät ruttuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan