Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän henkinen kanttinne kestää tässä maailman ajassa?

Vierailija
11.12.2025 |

Maailma on murroksessa, eikä mitään käsitystä tulevaisuudesta ole kenelläkään. Miltä se näyttää 25 vuoden päästä? Ei ainakaan samalta kuin nyt. Onko elämämme silloin kuin jostain tieteiselokuvasta? 

Minulta alkaa kuuppa hajota, kun en voi enää luottaa siihen että tulevaisuus on samanlaista, kuin elämäni on tähänkin saakka ollut. Että minulla on elanto, koti, ihan tavallinen elämä. Ja että minusta pidetään huolta, kunnes kuolen. 

Tuntuu että mikään ei ole enää varmaa. Olen jähmettynyt, kuin peura ajovaloissa, enkä uskalla tehdä mitään muutoksia elämääni, koska en kestä stressiä enää lainkaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tähänkään asti luottanut valtioon tai terveydenhuoltoon vaan Jumalaan, niin ei tässä hätää ole. Jeesus on luvannut että Isä huolehtii minusta ja jokaisesta joka siihen luottaa. Ilosanoma myös sinulle.

Miten hän huolehtii kristityistä sotien lapsiseksiorjista? Usko pois, mitä vain kauheaa voi tapahtua - ja tapahtuukin.

Kaikenlaista tapahtuu mutta minä uskon tämän: kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme