Harkitsemme poismuuttoa Suomesta
Emme pysty elämään täällä niin ruotsiksi kuin perustuslaki vaatii. Suomi ei siis noudata perustuslakia. Emme voi täällä jatkaa ellei Suomi pyydä meiltä anteeksi kuten saamelaisilta.
Kommentit (37)
Moomin svenskalla saattaa pärjätä Skandinaviassa, mutta toisen luokan kansalaisiksi teidät luokitellaan.
No aika huono on kielipää, jos ei 10 vuoden opiskelun jälkeen ole oppinut suomea.
Älkää enää harkitko. Muuttakaa ! Niin mekin teemme. On vaarassa fasistisen Perus-Suomen synty vankileirien saaristoineen...emmekä ole vaaleahiuksisia, sinisilmäisiä alkuasukkaita.
Kunpa kaikki somalit seuraisivat jalanjälkiänne.
Mä harkitsen poismuuttoa Suomesta maahantuotujen elätettävien raiskareitten takia
Ai, joko Ruotsi on pyytänyt anteeksi sitä, mitä tekivät suomalaisille? Ai niin, suomalaisten nimittäminen ali-ihmisiksi toki kalpenee sen rinnalla, ettei palvelua saa kaikkialla Suomessa ruotsiksi.
Mutta minne muuttaisitte?
Ei ole ihmisoletetuilla tosiaankaan enää järkeä! Vaikka provohan tuo on.
Woke-woke, multikulti ja etnillinen rikastus kiehuvat jo sammakonkeittokattilalta liedelle. Lopulta käy meilläkin näin:
1 MIN AGO: 1,872 Tractors STORM London Capital UNDER SIEGE Live! | News UK
ruotsinkielestä on päästävä eroon heti, otetaan asiasta kansanäänestys se on demokratiaa...
Vierailija kirjoitti:
Ok. Heippa 👋🏻
Nojå - hejdå!
Ei perustuslaki sitä vaadi, te vaaditte
Tervemenoa !
Ymmärättekö riittävästi riikinruotsia ?
Vierailija kirjoitti:
Mä harkitsen poismuuttoa Suomesta maahantuotujen elätettävien raiskareitten takia
ja loogisesti lähdet sitten itse "maatuksi"?
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan mee ruotsiin
Vierailija kirjoitti:
tervemenoa
Vierailija kirjoitti:
Ai, joko Ruotsi on pyytänyt anteeksi sitä, mitä tekivät suomalaisille? Ai niin, suomalaisten nimittäminen ali-ihmisiksi toki kalpenee sen rinnalla, ettei palvelua saa kaikkialla Suomessa ruotsiksi.
Ei kai sellaisia voi ottaa vakavasti, jotka kutsuvat toisia ali-ihmisiksi. Kuulostaa ihan teini-ikäisten touhulta.
LoL. Joo, muutakaa.
Ketään ei kiinnosta.