Miksi YLE näyttää iltapäivällä ohjelmia jossa hanhelta lyötiin kirveellä pää poikki?
Sitten kouristeli siinä maassa ilman päätä. Tytär 8v sai aivan hirveen itkukauhu kohtauksen kun näki tuon.
Kommentit (26)
Eläimille samat oikeudet kuin ihmisille! Olemme kaikki samanarvoisia eläimiä!
Eikö 8-vuotiaasi tiedä mistä ruoka tulee?
Ap ei osaa sulkea televisiota tai selittää lapselle miksi näin eläimelle tehtiin?
Jotta kurkunleikkaaminen vääräuskoiselta tulisi tavanomaiseksi viihteeksi?
Oliko tanskalainen maajussi? Se teki paiatin siitä hanhesta.
Miksi lapsesi ei ole koulussa vaan tuijottaa asiaohjelmia Teemalta? Ylipäätään, jos seksiä ja väkivaltaa pitäisi televisiossa näyttää, pitäisi ne näyttää päivisin kun ihmisillä on parempaakin tekemistä kuin tuijottaa telkkaria.
Kerro tyttärellesi ruokapöydässä totuus elämästä !
Mistä on Kalapuikko tehty tai Makkarasiivu.
Kalalta revitään suolet vatsasta ja....
Vierailija kirjoitti:
Suomen TVssä on aina vain väkivaltaa, kriisiä, sairauksia, ikäviä ja raslaita aiheita. Ite en pysty enää katsoa varsinkaan noi Ylen ohjelmia.
Mikä on kun Suomessa ei voi olla lämpöä ja iloa missään asiassa? Eletään oikeasti traumatisoivia aikoja.
Monelta kanavalta tulee näitä metsästysohjelmia.Eläinsarjat ovat muuttuneet,katsot koska tahansa ohjelmassa on jonkun raatelu menossa.sivu
Ei tuo ole mitään. Selitäppäs tyttärellesi miksi hevosta runkataan niin yhdessä Ylen ohjelmassa näytettiin joskus 15 vuotta sitten.
Minä olin pikkupoikana itse nylkemässä isän pyydystämiä jäniksiä.
Olin silloin ehkä 10v. Ensin Jänöjä otettiin takajalosta kiinni ja pää iskettiin kiveen sitte maha auki jne...
Ei jäänyt traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö 8-vuotiaasi tiedä mistä ruoka tulee?
Taitaa vekaran ruoka tuossa perheesssä tulla vielä äipän tisusta.
Eläimillä on pitää olla tiettyjä oikeuksia, mutta jos syö lihaa tai edes osittain lihaa, kuten itse teen, en siis suinkaan kaikkia lihoja pitää ymmärtää, mistä se liha tulee ja mitä se vaatii, että ihminen saa lihansa. Jos tätä ei kestä tai kannata missään muodossa tai vain osittain niin voi ryhtyä vegaaniksi tai kasvissyöjäksi. Syön itse lihoista lähinnä vain suomalaista broileria ja suomalaista possua, mutta mitään vapaana metsässä juossutta ja ammuttua riistaa tai eksoottisten eläinten lihaa en halua syödä.
Salaatillakin pitää olla ihmisen oikeudet,pää poikki vaan revitään,pyhällä hengellä pitäis elää??
Miksi näytetään väkivaltaelokuvia ?
Vierailija kirjoitti:
Minä olin pikkupoikana itse nylkemässä isän pyydystämiä jäniksiä.
Olin silloin ehkä 10v. Ensin Jänöjä otettiin takajalosta kiinni ja pää iskettiin kiveen sitte maha auki jne...
Ei jäänyt traumoja.
Ihan normaalia. Näin on tehty kymmeniätuhansia vuosia. Nyt elämme sairasta ja epäluonnollista aikaa.
Suomen TVssä on aina vain väkivaltaa, kriisiä, sairauksia, ikäviä ja raslaita aiheita. Ite en pysty enää katsoa varsinkaan noi Ylen ohjelmia.
Mikä on kun Suomessa ei voi olla lämpöä ja iloa missään asiassa? Eletään oikeasti traumatisoivia aikoja.