Je suis Sarah
Älä anna wokelle ja intersektionaaliselle hulluudelle periksi. Se on kateellinen, katkera ja pahantahtoinen ideologia, joka elää ja saa voimansa ihmisten nöyryyttämisestä. Koko juttu oli pikkuasia, josta haluttiin tehdä armoton löymäase.
Kommentit (15)
Täysin mielipuolinen juttu, ovatko kaikki tulleet hulluiksi?
Juuri kun luuli, että pahin woketus ja cancelointi olisi jo jäämässä historiaan.
Joskus sellainen joka on itse kohdannut rasismia, syyllistyy myöhemmin rasismiin ja syynä voi olla halu asemoida itsensä vahvasti kantaväestöön.
Vierailija kirjoitti:
Täysin mielipuolinen juttu, ovatko kaikki tulleet hulluiksi?
Kaikki on tehty hulluiksi. Intersektionalismi on loogisesti ristiriitainen vihankylvöön tarkoitettu marxilainen työkalu. Elämme keskellä kulttuurivallankumousta. Tähän liittyy cancelointi, hyvesignalointi, poliittinen korrektius, sortokategoriat, lukuiset poliittiset sukupuolet jne.
Pitääkö aasialaisten jotenkin hävetä silmäluomeaan? Vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun luuli, että pahin woketus ja cancelointi olisi jo jäämässä historiaan.
Kiinassa kulttuurivallankumous kesti kymmenen vuotta ja loppui vasta armeijan väliintuloon.
Vierailija kirjoitti:
Joskus sellainen joka on itse kohdannut rasismia, syyllistyy myöhemmin rasismiin ja syynä voi olla halu asemoida itsensä vahvasti kantaväestöön.
Mitä hemmetin rasismia on venyttää silmiä?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö aasialaisten jotenkin hävetä silmäluomeaan? Vai mistä on kyse?
Tavallaan aika hyvä kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin rasismia on venyttää silmiä?
Intersektionaalisen Oikeinajattelijoiston päättämää rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä vasemmistoa, jos haluat lisää wokea.
Ei tuo sillä katoa vielä. Orpo on ihan woke, keskusta tuumasi prostituution pelastavan maaseudun. Eli kun äänestä mitä tahansa vallassa olevaa puoluetta äänestät tätä. Ai miksikö? Pitäisi jo tietää.
Vierailija kirjoitti:
Näin. R on aina kantaväestön syy, harjoittipa sitä kuka tahansa. Kantaväestö kyykkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. R on aina kantaväestön syy, harjoittipa sitä kuka tahansa. Kantaväestö kyykkyyn.
En tarkoittanut sitä mieti vähän tarkemmin.
Aasialaisia on monta miljardia vähemmistössä.
Äänestä vasemmistoa, jos haluat lisää wokea.