Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nettikirppiksellä kieltäytyä myymästä miehille?

Vierailija
11.12.2025 |

Voiko saada jotkut ns bannit? :D

Olen myynyt tänäkin vuonna vaatteitani ja saanut yllättävän määrän häirintäviestejä miehiltä. Myyn paljon naisellisia vaatteita mm. tanssivaatteita, korkkareita etc.

Mikä on yllättänyt nyt on ollut poikkeuksellinen häirintäviestien määrä. Ei ole koskaan aiemmin ollut tällaista menoa.

Bottien lisäksi ihan ns perusmiehet ihan jopa omalla naamallaan ja profiilillaan kyselee tuotteita ja ehdottelee epäasiallisuuksia ja yrittää kalastella mm. osoitetta. Ja itse yritän vaan myydä noita tavaroita...

Tullut mieleen että onko tää jotain ihan systemaattista häirintää, onko muilla ollut samaa? Saanko laittaa jo myynti-ilmoitukseen etten myy/vastaa miehille vai syyllistynkö itse syrjintään? Kyseessä kuitenkin nettikirppis. Vai pääseekö helpommalla, että estän vaan suoraan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ihan itse valita kenelle myyt.

Vierailija
2/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä vielä, että olisi ihan sama kenelle tuotteen myisin mutta nämä heput siis vaan kyselevät mutta eivät edes aio ostaa mitään vaan juuri yrittävät kalastella tietoja kuten esimerkiksi numeroa tai sitten vaan tuhlaavat aikaani ja lopettavat vastailun.

Naisten kanssa en ole tämmösiä ongelmia kohdannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, jos Pena haluaa nuuhkia sun vanhaa mekkoasi? Sä saat rahat ja Pena mekon. Kauppa se on kun kannattaa 🤑

Vierailija
4/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse sitä kenellekään ilmoittaa, ettet myy tai vastaa miehille. Miehet eivät tunnetusti muutenkaan ole kovin hyviä lukemaan tai noudattamaan sääntöjä ja sopimuksia, varsinkaan jos kiihottuvat. Eli ignoraat ja blokkaat heitä vaan sitä mukaa kun tulee häirintää.

Vierailija
5/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäyksenä vielä, että olisi ihan sama kenelle tuotteen myisin mutta nämä heput siis vaan kyselevät mutta eivät edes aio ostaa mitään vaan juuri yrittävät kalastella tietoja kuten esimerkiksi numeroa tai sitten vaan tuhlaavat aikaani ja lopettavat vastailun.

Naisten kanssa en ole tämmösiä ongelmia kohdannut.

Sitten täytyy vaan laskea 1+1, että kenen kysymyksiin on wörttiä vastailla ja toimia sen mukaisesti. 

Itse olen huomannut myös että facebookissa on asiattomampia ja jotenkin outoja ostotyyppejä verrattuna toriin. Toriin laitat tavaran ja kauppa tapahtuu sujuvasti, facebookissa on näitä kaiken maailman renkaiden potkijoita ja "odota kun kysyn mieheltäni" av yv perun raportoin lasu lisu huoli-ilmoitus piipaa pipipää -naisia