Miksi suomalaiset naiset ovat niin loisia?
Kommentit (21)
Olen eri mieltä. Sekaannupa slaavinaiseen, joka vaatii itselleen sun palkan ja kaksi kolmannesta omaisuudesta. M46
Onko sulla taas terska ihan tulehtunut liiasta unnuttamisesta? Pese ja laita bepanthenia, niin helpottaa 🤗
Laiskoja, läskejä ja rumia miestenhaukkujoita.
Pertti ei ole saanut edes omalta kädeltään ja nyt sitä itkettää tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Laiskoja, läskejä ja rumia miestenhaukkujoita.
Haukkujoita 🤣
Suomalaiset naiset on pääasiassa työelämässä, on heillä perhettä tai ei. Lähes kaikkialla muualla, jopa Euroopassa, miehet elättää perheensä ja naiset hoitaa kotia. En ota kantaa kumpi tapa on parempi, totean vain.
Vierailija kirjoitti:
Okei mutta mites nuo palstaincelin omat työhommat?
Mitä niistä? Niillä veroilla sinunkin loisimiset maksetaan. Onneksi nykyinen hallitus leikkaa lisää.
Kuka se incelin munia nuolisi, jos ei inceli itse? 😝
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla taas terska ihan tulehtunut liiasta unnuttamisesta? Pese ja laita bepanthenia, niin helpottaa 🤗
Kiitos nauruista!🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on pääasiassa työelämässä, on heillä perhettä tai ei. Lähes kaikkialla muualla, jopa Euroopassa, miehet elättää perheensä ja naiset hoitaa kotia. En ota kantaa kumpi tapa on parempi, totean vain.
työelämässä = loisimassa verovaroilla ylläpidetyssä julkisen sektorin suojatyövirassa
Työttömät ja eläkeläiset eivät ole loisia
Se on noin 1000 kertaa selitetty ettei se ole omasta tahdosta kiinni
Eläkkeelle tai työttömäksi voi joutua myös tahtomattaan
Oletko mies joka kuvittelee elättävän perheensä maksamalla puolet kaikista kuluista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nauruista!🤣🤣🤣
tyhmät nauraa asioille, joita ei ymmärrä
tässäkin nauroit pedofiilin jutulle
Vierailija kirjoitti:
Kuka se incelin munia nuolisi, jos ei inceli itse? 😝
🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jopa Saksassa asuvat tuttavani ihmettelevät Suomen tyyliä, kun siellä äidit ovat kotona ja isät kantavat rahat taloon. Äideillä on sitten kaikenmaailman kerhoja ja koulutoimen yhdistyksiä, kun lapset jo koululaisia. Itse käyn ihan mielelläni töissä, mutta olisi kivempi jos Suomessakin olisi taloudellisesti kannattavaa olla kotona edes siihen saakka, kun lapsi on 3v.
Mutta selkeästi ap ei nyt yhtään tiedä mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies joka kuvittelee elättävän perheensä maksamalla puolet kaikista kuluista?
Oletko nainen, joka kuvittelee olevansa tasa-arvoinen, kun loisii maksamatta ja tekemättä yhtään mitään, muuta kuin haittaamaan muita olemassaolollaan?
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Täällähän minä. Mene itse, loinen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhapiika salamana paikalla copypasteamassa 🤣