HUS jos sairastutte, niin varastamme omaisuutenne
https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011675406.html
HUS:sin työntekijät varastavat potilaiden tavaroita. Mikä yllätys!
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuore kokemus muutaman viikon takaa. Olin ensiavussa, jouduin riisumaan kaikki koruni. Vihkisormukseni (arvo noin 8000 €) oli yltä päältä veressä. Käynti liittyi muutenkin parisuhteen huonoon tilanteeseen. Hoitaja ehdotti silmät kiiluen että hän voisi heittää sormukseni ROSKIIN. Ettei olisi sama hoitsu kyseessä kun tämäkin tapahtui Meilahdessa.
No sä varmaan myös teit valituksen tästä hoitajasta, eikö niin?
En tehnyt, miksi olisin? Etkö sinä osaa puhua vaan valitat vaan kaikesta? Sanoin hänelle suoraan että pitääkö hän minua jotenkin typeränä, en todellakaan ole antamassa sormusta hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskamaista, kun käytetään hyväksi sitä, kun ihminen on heikoimmillaan. Joku nuori tyttö ei osaa kyseenalaistaa korun vientiä ja moni on huonossa hapessa sairaalaan tuotaessa tai jopa tajuton. Varkaat heti haaskalla.
Potilas on sairaalan hierarkiassa alinta kastia.
Huonossa hapessa? Kuitenkin saanut itse vaihdettua vaatteet ja sometettua.
MONI on huonossa hapessa tai jopa tajuton, luki siinä. Lukutaito. Sitä paitsi et voi kenenkään happitasoista tietää ja missä mentaalisessa tilassa on onnettomuuden jäljiltä, vaikka toimisikin ulkoisesti normaalin näköisesti.
No jos nyt keskitytään TÄHÄN uutiseen. Hän ei ollut tajuton eikä huonossa hapessa jos sonetti jatkuvasti.
Ei ole kyse vain tästä uutisesta, vaan ketä tahansa koskevasta asiasta. Kuka tahansa voi joutua sairaalaan, ja kunto voi olla mitä vain. Jyväskylässäkin oli tapaus, jossa äidiln kalliit korvakorut katosivat sairaalassa..
KOru näytti kuvassa Temu-Tiffanysiltä :D Rasioineen.
Eikä lehtijutussa mainittu että siitä olisi olemassa kuitti eli aitoustodistus.
Vai yrittikö nuo saada vakuutusrahoja?