Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, älä suostu kahvi- tai kävelytreffeihin

Vierailija
10.12.2025 |

Jos mies pyytää kahville, hän haluaa vain päästä helpolla. Mitä mies tuossa sanoo on että sinun pitäisi tarjota aikaasi, energiaasi ja seuraasi mahdollisimman halvalla. 

Kun mies näkee jossain asiassa oikeasti arvoa, hän on valmis panostamaan aikaa, rahaa ja ajatusta. 

Kahvideitit on esim. kolleegoille ja kavereille. Ei kosiskelua varten. 

Kommentit (569)

Vierailija
481/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö yli teini-ikäiset muka oikeasti jossain kahvilassa treffeillä?

Tämä! Jotkut coffee house (onkohan ketju yhä olemassa) treffit olivat suosittuja kun olin lukiossa. Vaikea kuvitella että aikuiset ihmiset menisivät jonnekin kahvilaan hillumaan :D

Sama juttu kävelytreffien kanssa. Se on jo sellaista köyhäilyä, että mennään ihan myötisten puolelle. Ihmekös kun sitä daamia ei löydy, jos panostus on sama (ellei jopa pienempi) kun teineillä.

t. Mies btw

Minä ostan kotitreffeille kahvia ja pullaa, kilon irtareita, alkoholijuomia varalla, jos nainen haluaa niitä juoda ja myös tarvittaessa teen ruokaa naiselle.

Kuinka ihanaa. Juotat känniin, jotta on helpompi estää muijan poistuminen, kun alat tekemään sek. väkivaltaa. Hyi hele, mikä karmaiseva "mies" tämä kotitreffijankkaaja onkaan.

Alkoholijuomat piilossa siltä varalta, että nainen kysyy esimerkiksi onko sinulla punaviiniä. En tyrkytä niitä. Olisi aika noloa jos ei niitä olisi, ja nainen haluaisi juoda sitä.

Vierailija
482/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö köyhät miehet saisi deittailla ollenkaan? Jos sekä mies että nainen ovat pienituloisia niin on kohtuutonta odottaa että mies tarjoaa. 

Naiset eivät odota että mies tarjoaa. Se on harvinaista nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan. 

N35

Fiksu mies kieltäytyy tai ghoustaa kahvilatreffeiltä. Ne ovat miehen kannalta todella epämukavat treffit ja effortia menee valtavasti hukkaan pitkällä aikavälillä.

Nehän on alimman effortin treffit. Sun pitää vaan saapua paikalle ja juoda kahvia. Tulee halvaksi eikä tarvi suunnitella mitään.

Mutta treffien onnistumisen mahdollisuudet ovat todella heikot. Panostus pitää aina suhteuttaa treffien onnistumisen todennäköisyyteen.

Vierailija
484/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa kyllä kävely, tykkään itse kävellä. Mutta en kyllä ekoja treffejä sopisi mihinkään korpeen, vaan johonkin missä on ihmisiä paljon. Esim. Suomenlinna ois kesällä oikein kiva kohde. Sinne vaikka piknikille, niin ehdottomasti lähtisin. Sen sijaan kotitreffejä ehdottavat blokkaan välittömästi. En tod. naisena mene yksin jonkun vieraan äijän kotiin. Näillä on muutenkin vaan se yksi asia mielessä, jos haluavat kotona tavata.

Ei ole totta, että miehellä olisi vain se yksi asia mielessä, jos haluaa tavata kotota. Syy on se, että koti miellyttävä paikka jutella. Kahvila sen sijaan on inhottava paikka jutella. Kotitreffeillä ei myöskään mene effortia hukkaan, jos kemiat eivät kohtaakaan.

Tuol

Nykynaisilla on kuule ihan omat rahansa. Ei tarvi miehen rahoja. 

Ainoastaan feministit maksavat omat tilauksensa. Suurin osa naisista odottaa miehen maksavan treffeillä, ja loukkaantuvat jos mies ei maksa. Silloin treffit on jo pilalla.

Vierailija
485/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku elämänmyönteinen nainen suostuu aina.

Tuollaiseen suostuva nainen ennemminkin on kuolemamyönteinen. Raiskausmyönteinen. 

Lisäksi elämänhallintaongelmia. 

Sä missaat elämäsi, jos pelkäät kuvitettuja asioita ja lamaannut pelkojen takia. Minä en ole koskaan pelännyt kävellä missään pimeillä kujilla vaikka on realistinen mahdollisuus, että siellä tulee tilttiä tai jopa keklua voi tulla.

En koe missanneeni elämässä mitään. Enkä ole lamaantuja, vaan enemmän toiminnan ihminen. Elän mukavaa elämää ja minulla on vilkas sosiaalinen kalenteri. 

Minä pysyisin poissa kotitreffeiltä jo pelkästään sen vuoksi etten koskaan törmäisi sinuun. Olen hyvin onnellinen etten tule koskaan elämässäni sinuun törmäämään.

Sinä missaat elämässäsi kun nyhväät siellä kotonasi, ei kukaan sinua sieltä tule pois hakemaan vaan itse pitää uskaltautua ottamaan riskiä elämässä. 

Vierailija
486/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan feministit maksavat omat tilauksensa. Suurin osa naisista odottaa miehen maksavan treffeillä, ja loukkaantuvat jos mies ei maksa. Silloin treffit on jo pilalla.

Sekoitat Suomen ja jenkkilän. Täysin eri kulttuurit. Jenkkilässä normaalia onkin että mies maksaa, koska nainen usein joutuu jäämään pois työelämästä. 

Suomessa molemmat maksavat omansa. 

Vierailija
487/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin nyt Tinderin chatti miehilleni kysymyksen että kuka tarjoaa sitten treffeillä.

Yks vastasi että on niin vanhanaikanen että tarjoaa ainakin ekoilla.

Toinen vastasi että vuorotellen.

Olen elänyt 30 vuotta sairaalloisen pihin miehen kanssa, enkä enää halua näitä elämääni nyt sinkkuna ollessani.

Pelkään vetäväni vieläkin lompakkoloisia puoleeni.

Miten käyttäytyä että pystyn karistamaan nämä siipiveikot effektiivisesti luontani?

Vierailija
488/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat Suomen ja jenkkilän. Täysin eri kulttuurit. Jenkkilässä normaalia onkin että mies maksaa, koska nainen usein joutuu jäämään pois työelämästä. 

Sinä oletkin feministi, ja kaikki sinun kaverisikin varmaan ovat feministejä.

Vierailija
489/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kuitenkin ikäkysymys. Mä joka olen yli 50 vee odotan että mies tarjoaa treffeillä.

Itse olin kuitenkin keväällä treffeillä missä tarjosin miehelle limsat, itse join kahvit. Oli outo tilanne, mutta mies joteenki peruutti siinä kun tilattiin niin toiminnan naisena oli pakko ottaa ohjaimet käsiin.

En oikeastaan tarvitsisi miestä kun seksiin ja läheisyyteen. En siis halua mitään uhteenmuuttoa.

Teen myös paljon asioita ystävättärieni kanssa, elikkä en tartte miestä mihinkään rientoihin tai matkusteluunkaan.

Vierailija
490/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko kuitenkin ikäkysymys. Mä joka olen yli 50 vee odotan että mies tarjoaa treffeillä.

Itse olin kuitenkin keväällä treffeillä missä tarjosin miehelle limsat, itse join kahvit. Oli outo tilanne, mutta mies joteenki peruutti siinä kun tilattiin niin toiminnan naisena oli pakko ottaa ohjaimet käsiin.

En oikeastaan tarvitsisi miestä kun seksiin ja läheisyyteen.

Katkoo ihmeellisesti nämä vastaukset. Mun alko tosta Olisiko...

Vierailija
491/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä jollekin aktiviteettitreffeille, näkee aika pian kuinka treffikumppani reagoi vastoinkäymisiin ja muutenkin muuttuviin tilanteisiin. Kahvilassa sitä yllättävää hermojen menetystä ei oikein näe. 

Ne voi olla toisilla treffeillä. Ekoilla treffeillä näkee, sietääkö mies istua kahvilassa. Tällä tavalla välttää (tän palstan) incelit ja pihit miehet.

Ne kahvilatreffit menevät kuitenkin pieleen naisen nirsouden takia. Tällöin mies on joutunut turhaan tulemaan epämiellyttävään paikkaan kahvilaan. Jos nainen tuntee romanttista kipinää vain 2-3 mieheen kymmenestä tuhannesta miehestä, on romanttisen suhteen kehittymisen mahdollisuus aika lähellä nollaa. Tällaisessa asetelmassa ei pitäisi olla kohtuutonta miehen vaatia edes miehelle mukava tapa treffata kun kuitenkin tulee pakit lähes

On jo ehdotettu baaria vaihtoehdoksi. Mikä on tekosyysi siihen?

Mutta hei. Ei naisia oikeasti haittaa, ettet sinä halua kahvilatreffejä. Sinä vaan jäät sitten yksin, ei ne naiset.

Vierailija
492/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen kuitenkin torjuu yksinäisyyttä käymällä treffeillä eri miesten kanssa vaikka he etukäteen tietävät, että kukaan heistä ei tule kelpaamaan. Miksi nainen ei kävisi kahvilassa treffaamassa ketä tahansa miestä kun mies kerran maksaa kaiken?"

Randon miehen tapaaminen ei ole mitenkään hienoa naiselle. Ja naisella on varaa ostaa itsekin se kahvikuppi.

Sä sekotat nyt itsesi noihin naisiin. Ei naiset torju yksinäisyyttä treffailemalla randomien kanssa. Sinä teet sitä.

Vierailija
493/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen kuitenkin torjuu yksinäisyyttä käymällä treffeillä eri miesten kanssa vaikka he etukäteen tietävät, että kukaan heistä ei tule kelpaamaan. Miksi nainen ei kävisi kahvilassa treffaamassa ketä tahansa miestä kun mies kerran maksaa kaiken?"

Kelpaamaan mihin? Tuskinpa nainen sellaisen kanssa treffeille lähtee, mutta se on aika yleistä että mies sössii mahdollisuutensa kun avaa suunsa.

Niinpä. Ei etenkään kahville. Toki on joitain golddiggereitä, mutta ei ne kahveille lähde vaan hienoon ravintolaan tai ostoksille.

Vierailija
494/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö yli teini-ikäiset muka oikeasti jossain kahvilassa treffeillä?

Tämä! Jotkut coffee house (onkohan ketju yhä olemassa) treffit olivat suosittuja kun olin lukiossa. Vaikea kuvitella että aikuiset ihmiset menisivät jonnekin kahvilaan hillumaan :D

Sama juttu kävelytreffien kanssa. Se on jo sellaista köyhäilyä, että mennään ihan myötisten puolelle. Ihmekös kun sitä daamia ei löydy, jos panostus on sama (ellei jopa pienempi) kun teineillä.

t. Mies btw

Minä ostan kotitreffeille kahvia ja pullaa, kilon irtareita, alkoholijuomia varalla, jos nainen haluaa niitä juoda ja myös tarvittaessa teen ruokaa naiselle.

Tuo on kallista ja panostamista. Miehenhän ei pitänyt panostaa yhtään.

Vierailija
495/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elänyt 30 vuotta sairaalloisen pihin miehen kanssa, enkä enää halua näitä elämääni nyt sinkkuna ollessani.

Mikset lähtenyt nostelee aikaisemmin?

Vierailija
496/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin

Vierailija
497/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä oletkin feministi, ja kaikki sinun kaverisikin varmaan ovat feministejä.

Jokainen itseään arvostava nainen on feministi.

eri

Vierailija
498/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden paljon mieluummin ekoille treffeille kahvilaan tai kävelylle kuin jollekin monen ruokalajin illalliselle josta ei pääse nopeasti livohkaan jos ei kiinnostakaan. 

N35

Fiksu mies kieltäytyy tai ghoustaa kahvilatreffeiltä. Ne ovat miehen kannalta todella epämukavat treffit ja effortia menee valtavasti hukkaan pitkällä aikavälillä.

Nehän on alimman effortin treffit. Sun pitää vaan saapua paikalle ja juoda kahvia. Tulee halvaksi eikä tarvi suunnitella mitään.

Mutta treffien onnistumisen mahdollisuudet ovat todella heikot. Panostus pitää aina suhteuttaa treffien onnistumisen todennäköisyyteen.

Sanoo ihminen, jonka mielestä panostus on aina rahallista. Panosta siihen, että olet mukava. Panosta siihen, että keskustelet. Panosta siihen, että näytät ja tuoksut kivalta. Panosta siihen, että olet kohtelias. Panosta siiihen, että oikeasti kuuntelet mitä nainen sanoo. Panosta siihen, että saat naisen hymyilemään.

Vierailija
499/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Ja mikä mahtaa mielestäsi olla "onnistuminen"? Pilu? Olet kuvottava.

Vierailija
500/569 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se nyt sekoittaa, kun kokemuksensa treffailusta on somen selaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi