New age witchcraft/noituus on sekoittunut nykyään ns kristittyjen uskoon,se suo seksuaalisen vapauden
Totuutta lisää.Nyt kerron mistä tulee tämä teidän väärä uskoisuus ja valheoppinne.
Te olette vaihtaneet Jumalan Sanan teitä itseänne enemmän miellyttävään new age noituuteen.
Se opettaa seksuaalisuuden olevan jopa pyhää,voimaannuttavaa ja vain hyvää.Siinä annetaan vapaus harrastaa seksiä kenen hyvänsä kanssa.
Jumalan rakkaus on vaihdettu ja sekoitettu seksuaalisuuteen,mikä ei ole rakkautta.
Seksuaalisuus himoitsee ja haluaa.(Rakkaus ei tarvitse mitään.Rakkaus vain rakastaa.)
Tiesittekö ,että pisimmälle menevät harjoittavat sitä jopa eläinten kanssa.Se kuuluu noituuden rituaaleihin.
Tällaiseen te ns /valekristityt olette sotkeutuneet, ottaneet oppia ja hyväksyneet ,ja puolustatte valhetta oikea oppisia vastaan,jotka pitävät vielä Jumalan Sanaa ainoana oikeana totuutena.
Jumalan Sana ei enää miellytä.Haluatte olla seksuaalisesti vapaita ja päästä harjoittamaan seksiä kenen kanssa haluatte.Sukupuolella ei ole enää merkitystä himonne kasvaessa iljettävään muotoon.
Raamattu eli Jumala ei ole ikinä antanut lupaa seksuaaliseen vapauteen Eikä tule antamaan.
Siinä on tiukat,kapeat säännöt.Vain miehen ja naisen välille kuuluu seksuaalisuus ja yhteys/ liitto.
Tämä on Jumalan Totuus. Sitä ei voi ihminen mennä muuttamaan,vaikka kuinka mieli tekisi.
Se ei tietenkään estä sinua toimimasta vastoin Jumalan Sanaa ja tahtoa,onhan meille annettu vapaa tahto.
Saamme itse päättää kuulummeko Jumalalle vai Saatanalle.Se on joko tai.
Joko olet Jumalan Sanan puolella tai olet vastustaja.Harmaata aluetta ei ole.
Jeesuksen sanoin: " Joka ei ole minun puolellani,on minua vastaan."
Sitäpaitsi Jumala on kieltänyt noituuden ankarasti,sekään kielto ei ole poistunut,tietenkään.
Kommentit (5)
Kukin tulkoon uskollaan tai uskomatta olemisellaan autuaaksi ja eläköön elämäänsä, kuten itselleen parhaaksi näkee, kuitenkaan syyllistymättä lakia rikkomaan tai toisia vahingoittamaan.
Mikä sairaalloisen pakkomielteinen tarve teillä tietyn luonnehäiriön omaavilla uskovaisilla on tuputtaa sitä omaa uskoanne ja elämäänne sinä ainoana oikeana ja samaan hengenvetoon tuomita muita?
Onko oma usko niin heikko? Vai oma liha niin heikko? Seurakunnista loppuneet aivopestävät ja alistettavat ja nyt epätoivoisena pitää olla haalimassa lisää?
Elä ja anna toisten elää.
Koska se on oikea totuus.Muuta totuutta ei ole.
Tämä kirjoitus oli suunnattu ns kristityille,jotka siis sanovat olevansa kristittyjä ja kuuluvat kenties evlut kirkkoon.
Heillä on vastuu siis opettaa Raamatun mukaista Jumalan Sanaa, eikä new age valheita,jotka matkivat Raamatun totuuksia .Kyllä Saatana osaa eksytyksen.Hän tietää ja osaa Raamatun, joten hän osaa myös vääristää totuutta ovelasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska se on oikea totuus.Muuta totuutta ei ole.
Tämä kirjoitus oli suunnattu ns kristityille,jotka siis sanovat olevansa kristittyjä ja kuuluvat kenties evlut kirkkoon.
Heillä on vastuu siis opettaa Raamatun mukaista Jumalan Sanaa, eikä new age valheita,jotka matkivat Raamatun totuuksia .Kyllä Saatana osaa eksytyksen.Hän tietää ja osaa Raamatun, joten hän osaa myös vääristää totuutta ovelasti.
Ap
Toisten tapa uskoa ei kuulu sinulle kiveksiäkään. Pidä se ylisuuri pottunokkasi siinä omassa uskossasi ja anna toisten uskoa omalla tavallaan. Ei sen pitäisi sinun laiskaa jättiahteriasi kaivella eikä kutittaa mitenkään.
Koeta löytää elämääsi jotain muuta sisältöä, kuin sen oman totuutesi huutelua ja muiden tuomitsemista.
Sinun totuutesi on vain ja ainoastaan sinun totuutesi.
Uskoni on nimenomaan vahva.Minä uskon ,sinä et.Kummalla siis on vahva usko,ethän sinä edes usko.
Usko on uskoa Jeesukseen ja Hänen Sanaansa.Muu usko on epäuskoa,väärää uskoa.
Siihen en sorru juurikin vahvan uskoni vuoksi.
Niin vielä tarkennan että uskoni on tietämistä.Enmpelköstään usko,vaan tiedän.
Olen kuullut itse Pyhän Hengen eli Totuuden Hengen todistuksen Jeesuksesta,eli kyllä jäät toiseksi heittämällä.
Ap
Ei.
Uskovainen pelkää helvettiä
Spirituaalinen ihminen on jo käynyt siellä
Uskovainen haluaa pienentää tietoisuutta
Spirituaalinen ihminen laajentaa
Uskovainen alistuu
Spirituaalinen ihminen luo oman todellisuutensa
2 eri tapaa lähestyä asioita mutta rinnakkain joka tapauksessa