Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö parturikampaamo palveluita?

Vierailija
09.12.2025 |

Itse käytän. Ovat taitavia

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värjään ja leikkaan omat hiukseni. Parempaa jälkeä kun ammattilaisella. Jos harvoin innostun käymään kampaajalla,niin aina pettymys. Viimeksi ammattilainen värjäsi hiukseni, toisella ohimolla ei väriä ja harmaat loisti. Pyysin leikkaamaan lyhyeksi kerroksittain, ei kuulemma uskaltanut leikata toivomaani pituuteen ja jätti pidemmäksi. Itse leikkaamalla mulla ainakin on nyt niin lyhyt kun haluan,harmi etten itse osaa leikata hieman kerroksittain. Ja väriä saan laitettua juurikasvuihin, ei näy harmaat.

Etkä käy koskaan ravintolassa koska teet itse parempaa kuin joku pahainen hansvälimäki? 

Vierailija
22/25 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin käyttänyt. Annan tukan jatkaa vapaata kasvuaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 2 krt vuodessa siistimässä hiukset.

Vierailija
24/25 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä hinnoilla? En. En suostu maksamaan 55€ siitä ilosta että latvat leikataankin vähän ylempää (tää on "mallinmuutosleikkaus" vaikka mitään mallia ei leikata/muuteta, pätkäistään vaan roikkotukasta päädyt). 25€ olisin voinut vielä maksaa, nyt puoliso hoitaa homman ilmaiseksi ja jää ahneelle pelkkä luu käteen. 

Mikä ihmeen ahne? Kampaajien tulot ei päätä huimaa. Kulut ovat kovat, minunkin kampaajani maksaa vuokraa liki 2000€/kk pienestä liiketilasta kauppakeskuksessa.

Vierailija
25/25 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn n.9vkon välein, leikkaus kerrostaen ja joko tyviväri tai sitten koko päähän väri, 75-85€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi