Tunnetko seksuaalista himoa 'ketä tahansa' vastakkaista sukupuolta olevaa kohtaan vai seksuaalista halua partneriisi? Himo ja halu eivät tai
Tunnetko seksuaalista himoa 'ketä tahansa' vastakkaista sukupuolta olevaa kohtaan vai seksuaalista halua partneriisi? Himo ja halu eivät taidakaan olla sama asia vaikka molemmat saattavat liittyä 'haluamaamme' seksiin. Himo on negatiivista, halu voi olla rakkautta. Olenko väärässä?
Kommentit (8)
En tunne ketä vaan kohtaan. Mutta oon aina halukas ja himokas. Niin jos mies tuntee kunnon halua ja vetoa muhun ja sen näyttää niin sitten on omat halut helppo kohdistaa mieheen. Kaks esimerkkiä ku oon ollu Xu kautta tutustumis kahvilla miehen kanssa. Ensin: nähdään ja jutellaan säästä ja töistä, täysin neutraalia. Tuntuu kaverilta. Jälkeenpäin mies laittaa viestiä kuinka oon kaunis ja haluaa joskus edetä. Joo ei. Ei kiinnosta ku tuntuu kaverilta niin se ei muutu. Toinen: jutellaan ku tutustutaan. Mies innostui musta ja haaveilee kaikkea kivaa. On rohkea ja näyttää sen. Kuiskaa mennäänkö sun mökille panemaan. Kyllä.
Jaha että vaihtoehtoja oli taas kaksi. Joko olet maanisen monogaaminen tai nussit jokaisen vastaantulijan kanssa.
Muita välimuotojahan ei vaan voi olla olemassa
Vierailija kirjoitti:
Jaha että vaihtoehtoja oli taas kaksi. Joko olet maanisen monogaaminen tai nussit jokaisen vastaantulijan kanssa.
On paljon muitakin sanoja joiden merkitystä wanharouva Tyhjäpää ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketä vaan kohtaan. Mutta oon aina halukas ja himokas. Niin jos mies tuntee kunnon halua ja vetoa muhun ja sen näyttää niin sitten on omat halut helppo kohdistaa mieheen. Kaks esimerkkiä ku oon ollu Xu kautta tutustumis kahvilla miehen kanssa. Ensin: nähdään ja jutellaan säästä ja töistä, täysin neutraalia. Tuntuu kaverilta. Jälkeenpäin mies laittaa viestiä kuinka oon kaunis ja haluaa joskus edetä. Joo ei. Ei kiinnosta ku tuntuu kaverilta niin se ei muutu. Toinen: jutellaan ku tutustutaan. Mies innostui musta ja haaveilee kaikkea kivaa. On rohkea ja näyttää sen. Kuiskaa mennäänkö sun mökille panemaan. Kyllä.
Sama homma, sillä erolla että alkuperäinen keskustelu ei vie himoja. Melkein jokaista näkemääni naista mietin aina ensin seksuaalisesti. "Mimmoinen toi vois olla, mistä tykkäis, missä menee rajat". Kun on aina himot päällä, niin ne ei ihan vähällä häviä.
Haluaisitko keskustella haluista ja toiveista?
T. Kiimainen mies
On kyllä hupaisaa tämä vaihtoehtojen typistys. Tunnen seksuaalista himoa ja halua partneriini, voin tuntea molempia myös jotakuta muutakin satunnaista tai tuttavaa kohtaan. Silti en tunne kumpaakaan näistä useimpia ihmisiä kohtaan. Semisti black/white kontrastia ilmassa aloittajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon muitakin sanoja joiden merkitystä wanharouva Tyhjäpää ei ymmärrä.
Sä näköjään syytät ketä tahansa wanharouva tyhjäpääksi. Muakin syytit ja spämmäsit paskaasi mun ketjuun koko ja siksi pyysin suoraan yhteydenottolomakkeen kautta mun aloituksen poistoa. Mä kirjoitin todellisesta asiasta, mutta sun piti tulla pilaamaan mun ketju. Mä sulle vastasin, että en ole se mitä väität, mutta sä osannut ymmärtää mun tekstiä ja jatkoit vain jankuttamista. Tuntuu todella ikävältä, kun yrittää saada keskustelua aikaan itselle todellisesta asiasta ja sitten joku sairas jankuttaja tulee pilaamaan kaiken.
Et sä tätäkään kuitenkaan ymmärrä vaan syytät vain taas mua sellaiseksi mitä en ole. Mene oikeasti hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma, sillä erolla että alkuperäinen keskustelu ei vie himoja. Melkein jokaista näkemääni naista mietin aina ensin seksuaalisesti. "Mimmoinen toi vois olla, mistä tykkäis, missä menee rajat". Kun on aina himot päällä, niin ne ei ihan vähällä h
Mitä haluaisit tietää. N39
Sinä olet negatiivinen, wanharouva Tyhjäpää.