Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Hanami-treffit odottaa kevÀÀllÀ meitÀ. KÀytÀisiin puistossa, kirjoiteltaisiin runoja, syötÀisiin ramen-ravintolassa, katsottaisiin animea ja harrastettaisiin sumopainia sÀngyssÀ.
Onneks kukaan ei tiedĂ€ et olen tĂ€llainen herkkis. Vaikka muulta vaikutankin, niin kyllĂ€pĂ€ veti herkille, itkuun purskahdin. Polvilleen veti đ hyvĂ€ vaan đȘđ€
Vierailija kirjoitti:
Ootko vielÀ sielÀ.
MissÀ? Kotona oon
Laittaisin sulle ihanan joulun đ„°
Tekisi mieli luovuttaa. Oloni on voimaton enkÀ pysty mihinkÀÀn yksin. MitÀ jÀrkeÀ on elÀÀ jos joudun kokea jatkuvia pettymyksiÀ, surua, menetyksiÀ ja katsella kun maailma murenee ympÀriltÀni. Minua ei ole luotu sitÀ varten vaan jotakin muuta varten. Minut on luotu loistamaan. Ihmisetkin ovat kÀyneet niin ylimielisiksi, heikkomielisiksi, joten olo on kuin olisi tÀysin yksin isossa maailmassa.
~ Piipii đđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko vielÀ sielÀ.
MissÀ? Kotona oon
Yhteyden pÀÀssÀ. Vai puhunko tyhjyyteen.
On se melekosta vuan toisinnaan.. =)
Maadoittavaa jotenkin. Konkreettista.
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas humalassa ?
Oon!đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Ihanastii harmaantunut mies đ€
E?
Emilialle mukavia lomia, jos lomilla olet. Vai oletko itkuisella lomalla, sitĂ€kÀÀn en tiedĂ€. Tiukka hali.đ
Kaivattuni on sen verran Àidillinen, ettÀ saisi catwalkina Presidentin ansiomerkin esimerkillisestÀ ÀitiydestÀ ÀitienpÀivÀnÀ. Tyylipuhdas mamma :3
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli luovuttaa. Oloni on voimaton enkÀ pysty mihinkÀÀn yksin. MitÀ jÀrkeÀ on elÀÀ jos joudun kokea jatkuvia pettymyksiÀ, surua, menetyksiÀ ja katsella kun maailma murenee ympÀriltÀni. Minua ei ole luotu sitÀ varten vaan jotakin muuta varten. Minut on luotu loistamaan. Ihmisetkin ovat kÀyneet niin ylimielisiksi, heikkomielisiksi, joten olo on kuin olisi tÀysin yksin isossa maailmassa.
~ Piipii đđđ
Ei multa tÀmÀ, kaivattuni. Toki sen varmasti havaitsitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko taas humalassa ?
Oon!đ€Ł
Miksi ?
Vierailija kirjoitti:
IkÀvöitkö rouvasihmistÀ?
Neiti ikÀvöi mielikuvitusrouvaa.
TÀmÀ ei ole ihastusta
TÀmÀ ei ole kiimaa
TĂ€mĂ€ on rakkautta, vailla vihastuksen viinaa đ»đŻ
Suorittaa salapanon.