Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkä kauan teillä on mennyt,

21.04.2007 |

että haamuplussa on alkanut vahvistua??

ystävällisin terveisin nonuli

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kenelläkään ole kokemusta?

Itse tein oikeastaan torstaina haamuplussan, ja eilen se oli jo vaaleanpunaine erittäin haalea viiva! Siis Advance 10:ssä! Tänään aamulla samanlainen! Alkaa usko loppua... Mahtaisiko apteekin testissä näkyä mitään jos sellaisen hakisin?

t:epätoivoinen nonuli

Vierailija
2/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni tuli ensin haalea plussa, parin päivän päästä vahvempi ja viikossa tosi vahva. ja lopuksi terve tyttö:) Raskaushormoonin märä elimistössä moninkertaistuu joka päivä, joten maltahan odottaa vaikka maanantaihin ja testaa uudestaan. Onnea plussasta!

T: Gekko ja masu rv 23+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tässätilanteessa tietysti helpommin sanottu kuin tehty =-) Kokoajan tekee mieli testata, ja kokoajan on pelko takapuolessa, että kemiallinen tämä on... Mutta eihän tässä oikeastaan muuta voi kun odottaa!!

terveisin nonuli, joka edelleen ottaisi vastaan muiden kokemuksia!

Vierailija
4/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin helmikuussa ja tulos oli erittäin haalea viiva, tuskin nähtävissä oleva. En uskonut sitä todeksi. Kolme päivää sen jälkeen tein toisen samanlaisen, sama tulos. Kolmatta en tehnytkään, uskoin noita kahta, vaikka epävarma olin silti. Vasta raskausoireet sai mut varmistumaan, sekä eka ultra rv 11+6! Ja raskaana olen tosiaan, nyt rv 14+2

Vierailija
5/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdelle kultaiselle kun vastailitte minulle! Kävin ostamassa apteekissa clearbluen digitaalisen-testin, ja PLUSSA siihen pätkähti :-DD

Onnellien nonuli

Vierailija
6/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin haalean plussan viikko sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Niskapoimu ultrassa laskettua aikaa varhaistettiin viikolla, eli tuo plussa olikin jo kaksi viikkoa siitä kun testin olisi pitänyt näyttää kunnon plussa

Nyt odotellaan vielä kaksosia, eli luulisi että hormoneja olisi ollut tuplasti, viiva ei vain halunnut vahvistua.

Edellisistä raskauksista en ole kahdesta edes saanut haamuviivaa esille. Lapsen kyllä 9 kuukauden kuluttua.

Eli kyllä se haalea viivakin on riittänyt :)

MotherOf4 rv.26+5

Vierailija
7/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarrasukkia vauvalle

toivotteleepi RvaRuljanssi 8+4

Vierailija
8/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kilokaupalla tarrasukkia mukaan!

Tässä nykyisessä raskaudessa mulle ei muuten tullut kunnollista plussaa ollenkaan..eikä esikonkaan aikaan meinannut haamu vahvistua, mut nyt hän on jo 2v:)

Vierailija
9/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ältsin paljon onnea sulle! milloin olis LA?

kivaa että säkin plussasit!

sande 7+4

Vierailija
10/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mä sain viime raskaudessa vain haamuja vaikka testailin vielä kun menkat viikot myöhässä, sit vaan aloin uskomaan.

tässä raskaudessa sain kans alussa vain haamuja vaik menkat myöhässä, mut sit lopulta pärähti selkee plussa joskus noin viikon siitä ku menkkojen olis pitäny alkaa.tämä selkeä plussa tuli apteekin omalla. (haamut aconilla)

sande

Vierailija
11/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tuo 2-vuotias haamuplussa, eikä hänkään koskaan vahvistunut! Luulenpa, että mullakin jää toi advance pelkäksi haamuksi, mutta clearblue oli kyllä toista mieltä =-DD

Mulla on nyt huimat 4rv:a LA on ilmeisesti 28.12, mut varmuushan saadaan sitten alkuraskauden ultralla *toivoo* !!

Nyt vain nautin raskautetusta olostani!!

nonuli

Vierailija
12/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Onnea Nonuli oikein paljon plussasta <3!!!!!!!!!!!!!!!!!! Taidatte alkaa kaikki Lyyliskät kasvattelemaan masua... :D

Heikko" vakoilija" Peikko

Vierailija
13/14 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olin rv 4 + jotain, kun menin testiin (olin niin tolkuttoman väsynyt enkä oikeastaan varsinaisesti kipeänkään oloinen, paitsi että kuvotti koko ajan... mulla on siis aina ollu tosi epäsäännöllinen kierto, joten menkkoja en ois odotellu vielä pariin viikkoon).

tämä testi siis tehtiin terveyskeskuksessa ja se oli negatiivinen. luotin testitulokseen, enkä siksi tajunnut koko ajan voimistuvaa pahoinvointia ja väsymystä johtuvaksi raskaudesta. sitte olin jo reippaasti viikolla 8 kun oli niin hirveä olo jatkunut jo niin kauan, että tuumittiin että pakkohan se syy on tutkia... ja silloin sitten selvisi että olenkin raskaana.

siinä ekassa testissä oli vaan raskaus ollu niin alussa, että ois pitänyt käydä antamassa aamupissanäyte (kun poikkesin vaan kauppareissulla labrassa, olin aika hiljattain käynyt vessassa, eli tuli hiukkasen " laimee näyte" ja kaikkea...)

Vierailija
14/14 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan noilla pissatikuilla on ennustaa raskauden kulkua, mutta niin vaan itsellä ei vahvistunut kuten olisi pitänyt ja kesken meni rv 6+.

Mutta, vaan veriseula parin päivän välein voi luotettavasti kertoa onko raskaudella onnistumismahdollisuus.